بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Zombie Army 4: Dead War

نمرات بازی Zombie Army 4: Dead War

عنوان Zombie Army 4: Dead War یک بازی در سبک شوتر – سوم شخص وحشت و بقا است. که Rebellion Developments آن را توسعه و در سال 2020 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One , Stadia و PC منتشر کرده است. همچنین سازندگان قرار است که این عنوان را در سال 2022 برای کنسول Nintendo Switch عرضه کنند.

این عنوان یک دنباله ای برای بازی Zombie Army Trilogy است. که این استودیو در سال 2015 منتشر کرده بود. همچنین این عنوان یک spin-off یا نسخه فرعی از سری بازی های Sniper Elite است.

خلاصه داستان

خلاصه داستان بازی Zombie Army 4: Dead War

وقایع Zombie Army 4: Dead War در سال 1946 میلادی، یک سال پس از شکست آدولف هیتلر (Adolf Hitler) توسط گروه مقاومت و تبعید او به اعماق جهنم اتفاق رخ می دهد. برخلاف تصورات، جنگ با زامبی‌ها یا همان ارتش وفادار هیتلر که طی پروژه‌ای وحشتناک به مردگان متحرک تبدیل شده اند، هنوز تمام نشده و در این نسخه شما باری دیگر در نقش یکی از اعضای گروهی چهار نفره که جزو بهترین سربازان اروپایی هستند، به نبرد با زامبی‌ها خواهید پرداخت.

 

در ادامه با نمرات بازی Zombie Army 4: Dead War در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 8.3
Bazicenter - 7.5
Gamingmaster - 7
vgmag - 7
Pixelarts - 6

7.2

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا