بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Ori and the Blind Forest

بازی Ori and the Blind Forest یک عنوان در سبک پلتفرمر – ماجراجویی (Metroidvania) است. استودیو Moon آن را توسعه و Microsoft Studios آن را در سال 2015 برای پلتفرم های Xbox One و PC، و در سال 2019 برای Nintendo Switch عرضه کرده است.
استودیو Moon دنباله این عنوان با نام را Ori and the Will of the Wisps در سال 2020 منتشر کرده است.

خلاصه داستان بازی Ori and the Blind Forest

نمرات بازی Ori and the Blind Forest در ویوکریتیک
نمرات بازی Ori and the Blind Forest در ویوکریتیک

بعد از وقوع یک طوفان سنگین و شرایط خیلی‌ بد جنگل نیبل در حال مرگ است. در این هرج و مرج قهرمانی بی‌ نام و نشان سفر خود را برای پیدا کردن شجاعت خود و کمک به موجودات جنگل آغاز می‌کند. شخصیت اصلی این داستان یک موجود سفید و کوچک به نام Ori است، که در راه کمک به دیگران قدم می گذارد و با خطرات زیادی در این مسیر رو به رو میشود.

در ادامه با نمرات بازی Ori and the Blind Forest در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

ساویس گیم: 10/10

در پایان باید اشاره کرد که بازی Ori and the Blind Forest تجربه‌ای چالش‌برانگیز و در عین حال لذت‌بخش است. روایت دلنشین بازی به سادگی مخاطب را به ادامه‌ی کار ترغيب می‌کند و با گیم پلی و گرافیک استثنائی او را شگفت‌زده می‌سازد. اگر به دنبال یک تجربه‌ی ناب Metroidvania هستید این شاهکار را از دست ندهید.

 

گیمفا: 9/10

بازی Ori and The Blind Forest، یک عنوان بسیار زیبا، پر احساس و هنری است. این بازی شاهکاری در میان تمامی عناوین ویدئویی است و همچون گوهری در میان عناوین سال ۲۰۱۵ به چشم می آید. هیچ یک از بخش های این بازی، داستان، گرافیک، صداگذاری و صد البته گیم پلی، عیب بزرگی ندارند و تنها اگر یکی دو ایراد کوچک از این بازی حذف می شد، می توانستیم نمره ی کامل را به آن بدهیم. با این حال چیزی از ارزش های این بازی کم نشده است. چه طرفدار این سبک هستید چه نه، Ori and the Blind Forest را تهیه کنید. شک نکنید که حتی اگر نتوانید از گیم پلی آن لذت ببرید، از موسیقی و گرافیک هنری فوق العاده ی آن، به وجد خواهید آمد.

 

زومجی: 9/10

«اری و جنگل تاریک» مجموعه‌ی کاملی است از همه‌ی چیزهایی که از آن انتظار دارید و در موارد زیادی هم آن قدر تجربه‌های خاصی ارائه می‌کند که سطح انتظارتتان را به چالش می‌کشد. بازی کاملی که در همه‌ی ارکان خود موفق شده به چنان جایگاهی برسد که حتی گاهی مخاطب را به تعجب وامی‌دارد. تجربه‌ی شیرین این بازی چیزی نیست که به راحتی بتوانید از آن بگذرید.

 

گیمینگ مستر: 9.5/10

به طور کلی میشه گفت بازی Ori and the Blind Forest خوش ساخت ترین بازی پلتفرمر چند سال اخیر است که البته نسخه دومش توسط Moon Studios در کمتر از یک سال دیگه منتشر میشود.اگر از آن سوپر ماریو فن‌های دو آتیشه هستید و یا به دنبال یک چالش جدی برای بازی کردن می‌گردید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید چون در کنار گرافیک زیبا و داستان تاثیرگذارش ساعت های سرگرم کننده زیادی را برای شما رقم خواهد زد.

نقد ها و نمرات

Savisgame - 10
Pardisgame - 10
Bazicenter - 9
Gamefa - 9
Gamingmaster - 9
Jamejamonline - 9
Zoomg - 9

9.3

نمره ویوکریتیک

بهترین کارگردانی از رویداد The Game Awards

Gold

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا