بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Dirt Rally 2.0

عنوان Dirt Rally 2.0 یک بازی در سبک شبیه‌ساز مسابقات رالی است. که شرکت Codemasters آن را توسعه و در سال 2019 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است. عنوان Dirt Rally 2.0 جانشین نسخه ی قبلی خود است. که سازندگان آن را در سال 2015 منتشر کرده اند و بر فیزیک رانندگی واقع گرایانه تأکید دارد.

ويژگی های گیم پلی

به طور کلی این اثر به دو بخش Free Play و My Team تقسیم می‌شود. بخش My Team چیزی مانند Career Mode است که هر گیمری با آن آشنایی دارد. در نقش یک راننده مسابقات مختلف را انجام می‌دهید، پیروز می‌شوید، پیشرفت می‌کنید، ماشین‌های جدید می‌خرید و یا همان ماشین‌هایی که در اختیار دارید را ارتقا می‌دهید. حتی می‌توانید افراد جدیدی برای تیم خود استخدام کنید یا همان افرادی که در اختیار دارید را بیشتر آموزش دهید تا در کار خود بیشتر ماهر شوند؛ و این از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا با توجه به مهارت شما در رانندگی، بعد از هر مسابقه ممکن است ماشین را سالم تحویل دهید یا اینکه هیچ چیز از آن باقی نمانده باشد! تعمیرات زمان زیادی می‌برند و اگر تیم ماهری نداشته باشید. نمی‌توانید تعمیرات را به موقع انجام داده و بنابراین مسابقات بعدی را از دست می‌دهید یا جریمه زمانی می‌شوید.

در ادامه با نمرات بازی Dirt Rally 2.0 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید

نقد ها و نمرات

Pardisgame - 9.5
Gamingmaster - 8.9
Bazinama - 8.8
Novinspot - 8.5
Pixelarts - 8.5
Gamefa - 8.4
Bazicenter - 8
Bazimag - 8
dbazi - 5

8.2

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا