بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی A Way Out

عنوان A Way Out یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی است. توسط استودیو Hazelight توسعه یافته و توسط EA در سال 2018 برای PS4 , Xbox One و PC منتشر شده است.

بازی A Way Out اثری است که فقط و فقط بر پایه‌ی تلاش برای آفرینشِ یک تجربه‌ی کوآپِ بدون مشابه در بازار ساخته شده و قبل از صحبت راجع به جزء به جزء آن، بگذارید خیال‌تان را راحت کنم که به هدفش نیز دست یافته است. بازی، گیم‌پلی ده ساعته‌ای را درون خودش جای داده که شما و یکی از دوستان‌تان را با روش‌هایی خاص و گوناگون سرگرم می‌کند و جالب‌تر این که برای ارائه‌ی تمام داشته‌های ارزشمندش به دو مخاطب مختلف، تنها انتظار دریافت ۳۰ دلار پول را دارد. پس فعلا همین نکته را بدانید که ساخته‌ی جوزف فارس، با نیمی از هزینه‌ی اکثر بازی‌های شناخته‌شده‌ی این روزها، سبب لذت بردن دو گیمر به معنای واقعی کلمه می‌شود.

گیم‌پلی، اصلی‌ترین بخش بازی A Way Out به حساب می‌آید و قسمتی است که می‌خواهد خلاقیت انکارناپذیر سازندگان آن را نشان‌تان دهد. جایی که اعضای استودیوی Hazelight، با استفاده از نسخه‌ی ساده‌ی بسیاری از مکانیزم‌های دیده‌شده در دنیای گیم و چینش خاص آن‌ها در کنار یکدیگر، به محصول خلاقانه‌ای دست پیدا کرده‌اند که تجربه کردنش شیرین به نظر می‌رسد.

در ادامه با نمرات بازی A Way Out در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamingmaster - 8.8
Zoomg - 8.5
Gamefa - 8.5
Novinspot - 8.5
Digiato - 8
DBazi - 8
Bazimag - 8
Bazinama - 7.5
Karo Tech - 7

8.1

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا