بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Injustice 2

عنوان Injustice 2 یک بازی در سبک مبارزه ای (fighting) است. که بر اساس دنیای دی سی (DC) ساخته شده است. استودیو NetherRealm این عنوان را توسعه و کمپانی Warner Bros آن را در سال 2017 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است. این نسخه دنباله ی بازی Injustice: Gods Among Us است که NetherRealm Studios آن را در سال 2013 منتشر کرده بود.

خلاصه داستان

وقایع بازی Injustice 2 پس از نسخه Gods Among Us رخ می‌دهد. جایی که بتمن با شکست سوپرمن رژیم وی را سرنگون کرده و سعی دارد یک بار دیگر صلح را به وجود بیاورد. از طرفی گوریلا گراد از این فرصت استفاده کرده و با کنترل کردن ذهن سایر شخصیت‌های منفی، گروهی به نام جامعه (The Society) را تاسیس می کند و قصد دارد حکومت مخصوص به خود را به وجود آورد. حال بتمن با جمع آوری قهرمان‌هایی که به سوپرمن و رژیم کمک می‌کردند، می‌بایست جلوی گوریلا گراد و تیمش را بگیرد. اما این تمام مشکلات بتمن نیست.
مشکل اصلی از جایی شروع می‌شود که برینیاک برای اینکه قدرت خود را به عنوان قدرت برتر اثبات کند به زمین می آید. تا بتواند آزمایش‌های خود را انجام بدهد و زمین و هر قهرمانی را که بر سر راهش قرار می‌گیرد، از بین ببرد.

در ادامه با نمرات بازی Injustice 2 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 10
Gamingmaster - 9.1
Bazimag - 9
dbazi - 9
Click - 9
Vgmag - 9
Zoomg - 9
Digiato - 8.8

9.1

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا