بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

عنوان Sniper Ghost Warrior Contracts 2 یک بازی در سبک شوتر اول شخص است. توسط CI Games توسعه یافته و در سال 2021 برای PS4 , PS5 , Xbox One , Xbox Series X|S و PC منتشر شده است.

این نسخه را را می‌توانیم چالش برانگیزترین اثر این سری بدانیم که در منطقه خاورمیانه جریان داشته و یک شوتر تمام عیار را برای‌تان به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید از فاصله یک کیلومتری هدف خود را نابود کرده و مبارزات نمایشی تاثیرگذاری را در دنیای مدرن تجربه کنید. نبردها در بازی تاکتیکی دنبال شده و فشار بسیار زیادی روی دست شما خواهد گذاشت. می‌توانید این تجربه را در عمق خاک دشمن تجربه کرده و در نقش یک تک تیرانداز آدمکش قرار بگیرید. او یک سری قراردادها با فرماندهان مختلف امضا کرده است و حال قصد دارد که در منطقه بی قانونی به نام خاورمیانه وارد شده و ماموریت های خود را انجام دهد.

در بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 شما وظیفه خواهید داشت که ظاهر غیرممکنی به خود گرفته و یک سندیکای جنایتکار موذی را نابود سازید. شما باید آن‌ها را محاکمه کرده و ببینید که چه نیروی پشت آن‌ها قرار دارد. بازی چالش‌های زیادی به همراه خواهد داشت و برای موفقیت، به تمرکز بالا، مهارت و همچنین نیرومندی نیاز دارید. می‌توانید اهداف خود را در بازی شناسایی کرده و ببینید که چه حدی از واقع گرایانه بودن را می‌توانید در بازی به نمایش گذارید. تجهیزات نظامی در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید به صورت اختیاری کاوش در این محیط‌ها را داشته باشید. واقعی‌ترین دشمنان در دیدراس شما قرار گرفته و می‌توانید آن‌ها را نابود کنید.

در ادامه با نمرات بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Sargarme - 9
Gamepalette - 8.3
Gamingmaster - 7.8
Gamefa - 7.5
Zoomg - 7
Bazicenter - 7
dbazi - 7

7.7

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا