بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Titanfall 2

عنوان Titanfall 2 عنوانی در سبک شوتر – اول شخص است که توسط Respawn Entertainment توسعه یافته و کمپانی Electronic Arts، این بازی را در سال 2016 برای Xbon one , PS4 و PC منتشر کرده است.

عنوان Titanfall 2 روایتگر وقایع پنج سال بعد از داستان اولین نسخه است. این بازی توانست با ارائه یک داستان زیبا در کنار بخش آنلاین با کیفیت ، مورد تحسین منتقدین و بازی بازان قرار بگیرد. همچنین توانست نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال در game awards 2016 نیز شود.

در ادامه با نمرات بازی Titanfall 2 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

گیمفا: 9.5/10

باید بگویم که سازنده های خلاق و باهوش Titanfall 2 با پیروی از فرمولِ درستی که در بازی قبلی خلق کرده بودند، توانسته اند بازی جدیدی بسازند که از هر جهت، به طور دقیق از هر جهت بهتر از پدرش عمل کرده. آن ها با بهبود دادن نقص های بخش چند نفره، و توجه دقیق به بازخورد ها و نظرات کاربران، توانستند به گیم پلی ای غنی و پربار برسند که از نظر همه به علت سیال بودن و پویایی بسیار زیادش، در عین سرعت مثال زدنی و به شدت لذت بخش است. در کنار این بهبود های عالی، سازنده ها دست به ساخت بخش تک نفره ای زدند که حتماً بهترین بخش داستانی در بین بازی های موفقِ سبک تیراندازی اول شخص در سال ۲۰۱۶ است. سالی که از نظر اول شخص های موفق چیزی کم نداشته و این موضوع به طور قطع باری تایتان‌فال ۲ پیروزی بزرگی است، آن هم در حالی که حتی میدان نبرد ۱ هم بخش داستانی غنی و جذابی داشت. تایتان فال ۲ به معنای واقعی کلمه یکی از معدود شاهکارهایی است که در سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه شدنش هستیم، بازی ای که نقص های بسیار کمی دارد و با دقت بسیار و البته احترام به شعور مصرف کننده اش ساخته شده. نمونه موفقیتی بزرگ برای سازنده ها و البته مصرف کننده ها.

 

زومجی: 9/10

ریسپاون اینترنتیمنت باری دیگر با انتشار تایتان‌فال 2 نشان داد که ‌می‌داند، دقیقا قصد ارائه چه محصولی را به طرفداران سبک شوتر سرعتی دارد. با وعده ارائه محتوای کاملا رایگان،‌ Titnfall 2 می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان و تایتان‌های آنها را به جان یکدیگر انداخته و حس واقعی یک نبرد بی پایان میانِ دو ارتش آینده را به تصویر بکشد. تصویری که هرچند در یک بازی ویدیویی سرگرم‌کننده است اما خبر از آینده‌ای پر فراز و نشیب می‌دهد. با وجود انتشار محصولاتی فوق‌العاده نظیر Doom ،Overwatch و اخیرا دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare می‌توانیم نسل هشتم را بهشت بازیکنان علاقمند به سبک اول شخص تیراندازی بنامیم. علی‌رغم وجود بازی‌هایی بزرگ باید گفت که تایتان‌فال 2 چیزی از سایر بازی‌های محبوب این سبک کم نداشته و در حقیقت شاید در سطحی بالاتر از بعضی از این بازی‌ها قرار گرفته باشد. اگر ریسپاون به پشتیبانی کامل از این بازی ادامه بدهد، مجموعه تایتان‌فال می‌تواند تا به رشد خود به عنوان یک مجموعه قدرتمند ادامه دهد.

 

بازی سنتر: 9/10

باید گفت TitanFall 2 باز هم یک شوتر بسیار جذاب و کم نقص است. بازی سال 2014 مانند یک هوای تازه در بحبوحه‌ی شوترهای پرتکرار ما را به وجد آورد؛ و حالا در سال 2016 سازندگان تجربه‌ی قبلی را به غایت بی‌نقص و کمال یافته ساخته‌اند. اضافه شدن یک بخش داستانی جذاب، گسترش وسعت نقشه‌ها، افزوده شدن کلاس‌های جدید تایتان‌ها و البته ارائه‌ی یک تجربه‌ی بصری کم‌نقص باعث می‌شود تا TF2 به یک عنوان بی‌بدیل تبدیل گردد. در بحبوحه‌ی رقابت سنتی BF و CoD فراموش نکنید که جنگ‌سالاران عظیم الجثه‌ای آن سوی جو انتظار می‌کشند تا به مبارزه‌ای سریع و مرگبار فرابخوانیدشان…

نقد ها و نمرات

gamefa - 9.5
vgmag - 9.5
p30day - 9.5
zoomg - 9
bazicenter - 9
gameshot - 7.5

9

نمره ویوکریتیک

امیرمحمد روهنده

بادبادک ها همیشه با باد مخالف اوج میگیرن.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. Titanfall 2 یکی از underrated‌های نسل 8 بود.شوتری که ارزشش رو فقط کسانی که تجربه کردن درک میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا