بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در تاریخ 21 سپتامبر سال ۲۰۲۱ توسط Ember Lab ساخته و منتشر شده است. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است که البته از بازی به عنوان انحصاری سونی یاد می شود. بازی Kena: Bridge of Spirits به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد، با تمجیدهای خاص از طراحی هنری، موسیقی اصلی و گیم پلی بازی روبرو شد. این عنوان توانست در The Game Awards 2021 برنده دو جایزه شود.

طبق بررسی ها و نمرات بازی Kena: Bridge of Spirits نظرات درباره این بازی مثبت و اکثر نمره های بازی خوب است. در ادامه میتوانید بخشی از بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits در وبسایت ویولت گیمرز را مشاهده کنید.

بازی که ایده های جدید و هیجان انگیزی دارد ولی این ایده ها میتوانند تبدیل به یک فاجعه شوند. اما Kena: Bridge of Spirits یک بازی است که عمدتا متکی بر بازی های اصلی و قدیمی خواهد بود. به جز یک یا دو مورد استثنا هیچ چیز اصالت بازی را تغییر نمیدهد. یک بازی با مکانیک و ساختار آشنا برگرفته از چندین الهام که هرگز در اجرای آنها شکست نمی خورد. و با چند پیچش جالب در داستان، ماجراجویی جذاب و همه جانبه ای را رقم می زند.

در ادامه با نمرات بازی Kena: Bridge of Spirits و میانگین نمره ویوکریتیک بازی Kena: Bridge of Spirits، همراه ما باشید. برای مشاهده و مطالعه نمرات ویوکریتیک بازی ها کلیک کنید.

نقد ها و نمرات

Zoomg - 8
Gamfa - 8
Vigiato - 8.5
Bazicenter - 8
Sargarme - 8
Par30games - 10
PSArena - 9

8.5

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا