فیلم و سریالنمرات
موضوعات داغ

نمرات فیلم Belfast

بلفاست ( Belfast ) فیلمی درام بریتانیایی و محصول سال 2021 است. کارگردانی این فیلم برعهده کنت برانا بوده است. این فیلم در مورد مورد آشوب ها و التهاب های اجتماعی شهر بلفاست در دهه 60 هست و روایتگر داستان پسرکی است که با خانواده کارگر خودت در این دهه و این موقعیت زندگی میکنند. به عقیده بسیاری، این فیلم یکی از شانس های اصلی اسکار بهترین کارگردانی سال 2021 است.

از بازیگران فیلم Belfast میتوان به جودی دنچ، کترینا بلف، جیمی دورنان، کیران هایندز و جود هیل اشاره کرد. فیلمنامه نویسی و کارگردانی این اثر وظیفه کنت برانا بوده است. کارگردان ایرلندی که بخاطر اقتباس هایش از آثار شکسپیر در بین اهالی سینما معروف گشته است. از آثار معروف او میتوان  هملت 1996 ، ثور 2011 و قتل در قطار سریع السیر شرق 2017 را نام برد. او تا به حال چندین بار نامزد، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی اسکار شده است. همچنین آهنگسازی این اثر برعهده ون موریسن است که شروع محبوبیتش، در دهه 60 بوده است. حال بهتر است که با ویوکریتیک همراه باشید تا به سراغ نمرات این فیلم برویم.

 

نقد و نمرات

VioletGamers - 5
Sargame - 9
digikala - 6
filmgardi - 7.5

6.9

نمره ویوکریتیک

نظر شما دوستان ویوکریتیکی در مورد فیلم بلفاست چیست؟ آیا از این فیلم راضی بودید؟ خوشحال میشویم اگر نظرتان را برای ما و دیگر دوستان ویوکریتیکی به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا