بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Twelve Minutes

عنوان Twelve Minutes یک بازی در سبک ماجراجویی و معمایی است. توسط Luís António توسعه یافته. و توسط Annapurna Interactive در سال 2021 برای  PS5 , Xbox Series X|S , PC , Nintendo Switch , PS4 و Xbox One منتشر شده است.

بازی Twelve Minutes یک تجربه تعاملی با گیم‌پلی بالا به پایین است که می‌توانید شخصیت‌های حاضر در بازی را به سبک اشاره و کلیک، کنترل کنید. جیمز مک آووی، دیزی ریلدی و ویلم دافو هم در این بازی ایفای نقش کرده‌اند. داستان بازی از این قرار است که شخصیت اصلی آن، شب کابوس‌واری را در کنار همسرش بوده‌ است، سپری کرده. متوجه می‌شود که یک کاراگاه پلیس وارد خانه‌اش شده و همسر شما را متهم به قتل می‌کند. او شما را تا سر حد مرگ کتک زده و متوجه می‌شویم که در چه دردسر بزرگی گرفتار شده‌اید.

در این بازی متوجه خواهید شد که در یک حلقه زمانی ۱۲ دقیقه‌ای گرفتار شده‌اید و محکوم هستید که دوباره همان وحشت همیشگی را تجربه کنید. درب ورودی مدام باز شده و پلیس هر بار از آن به خانه شما وارد می‌شود. حال شما باید راهی پیدا کنید که به این لوپ پایان داده و از آینده، به دانشی برسید که بتواند این لوپ را در هم بشکند. همین موضوع، چالش جالبی را در بازی ایجاد کرده و دوازده دقیقه تنش‌آمیز و کلاستروفوبیایی را تجربه خواهید کرد. بازی صحنه‌های ترسناک و دلهره‌آور جالبی دارد که ارزش تجربه چندباره را خواهد داشت.

در ادامه با نمرات بازی Twelve Minutes در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Controlmgt - 9
Gamingmaster - 8.3
Bazicenter - 8
Zoomg - 7.5
Gamefa - 7.5
Pixelarts - 7.3
Sargarme - 7
Vigiato - 6
Bazinama - 5.5

7.3

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا