بازینسل بازینسل هشتمنسل هفتمنمرات

نمرات بازی Far Cry 4

عنوان Far Cry 4 یک بازی در سبک شوتر اول شخص جهان باز است که توسط Ubisoft در سال 2014 برای PS4 , PC , PS3 , Xbox 360 و Xbox One منتشر شد.

این بازی چهارمین قسمت اصلی در مجموعه بازی‌های Far Cry به شمار می‌رود . شخصیت منفی Far Cry 4 برای اولین بار توسط IGN بالاترین رتبه را در سال عرضه دریافت کرد و به عنوان بهترین شخصیت منفی این سری تاکنون شناخته شده است.

آجِی گاله شخصیت قابل کنترل در Far Cry 4 پیشینه‌ای بالعکس جیسون برادی در نسخهٔ سوم دارد. نویسندگان سعی در رفع و رجوع ایرادات شخصیت‌پردازی جیسون در نسخهٔ قبلی داشته اند و این بار داستان یک بومی هیمالیا را روایت می‌کنند که پس از مرگ مادرش طبق وصیت‌نامهٔ او به زادگاهش که منطقهای به نام کی‌رات است سفر می‌کند تا خاکسترهای به جامانده از او را پخش کند. غافل از این که مردم نپال به دلیل رفتارهای غیرانسانی شخصیت منفی بازی که پِیگِن مین نام دارد به تنگ آمده اند و از طرفی این وضعیت نامساعد باعث پیدایش گروهک‌های متعددی جهت به دست گرفتن قدرت شده. آجای ناخواسته وارد داستانی می‌شود و درگیر شدن میان جنگ‌های داخلی کی‌رات باعث می‌شود که مسیر زندگی آجِی تغییر کرده و مثل گذشته به عنوان یک بومی به زندگی خود در کنار همرزم‌هایش ادامه دهد.

در ادامه با نمرات بازی Far Cry 4 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 8
Bazimag - 7.6
Zoomg - 7
Bazicenter - 7

7.4

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا