بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 یک بازی درسبک اکشن ماجراجویی است. Red Dead 2 در تاریخ 28 آکتبر سال ۲۰۱۸ توسط Rockstar Games ساخته و منتشر شده است. عنوان Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد. بازی Red Dead 2 سومین عنوان از سری Red Dead است. داستان بازی در سال 1899 اتفاق می افتد و به دنبال سوء استفاده های قانون شکنی آرتور مورگان، یکی از اعضای باند Van der Linde، در یک نمایش داستانی از غرب، غرب میانه، و جنوب ایالات متحده است. آرتور باید با زوال غرب وحشی مقابله کند و در عین حال در تلاش برای زنده ماندن در برابر نیروهای دولتی، باندهای رقیب و دیگر دشمنان باشد. پایان بازی به دنبال یکی از اعضای باند، جان مارستون، قهرمان بازی Red Dead Redemption است.

بازی از هر دو دیدگاه اول و سوم شخص ارائه می شود. بازیکن می تواند آزادانه در دنیای باز تعاملی آن پرسه بزند. عناصر بازی شامل تیراندازی، دزدی، شکار، اسب سواری، تعامل با شخصیت های مختلف بازی و حفظ رتبه شخصیت از طریق انتخاب ها و اعمال اخلاقی است. یک سیستم جایزه مشابه با سیستم “تحت تعقیب” از امتیاز Grand Theft Auto بر واکنش مجریان قانون و جویندگان جوایز به جنایات انجام شده توسط بازیکن نظارت می کند.

نقد ها و نمرات نشان دهنده این هستند که بازی شاهکاری بی نظیر در تاریخ صنعت بازی های ویدئویی است. عنوانی فوق العاده که علاوه بر نمرات عالی، جوایز زیادی نیز دریافت کرد.

در ادامه با نمرات بازی Red Dead Redemption 2 و میانگین نمره ویوکریتیک بازی Red Dead Redemption 2، همراه ما باشید. خوشحال می شویم اگر نظرات خود را درباره نمرات بازی Red Dead Redemption 2 بنویسید. برای مشاهده و مطالعه نمرات ویوکریتیک بازی ها کلیک کنید.

نقد ها و نمرات

Zoomg - 10
digiato - 10
Bazicenter - 10
Dbazi - 10
vgmag - 10
bazimag - 10
Bazinama - 10
Gamingmaster - 9.8
Gamefa - 9.7
Novinspot - 9.5
Gamepass - 9.3
Par30games - 9
Gameshot - 9

9.7

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا