بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی OlliOlli World

عنوان OlliOlli World یک بازی در سبک ورزشی است. توسط استودیوی Roll7 توسعه یافته و توسط Private Division در سال 2022 برای PS4 ،PS5 ،PC، Xbox One، Xbox Series X|S و Nintendo Switch منتشر شده است.

در ادامه با نمرات بازی OlliOlli World در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

گیمفا: 9/10

به طور کلی، OlliOlli World به عنوان یک بازی 30 دلاری، محتوای مناسب و 6 ساعته‌ی خوبی را در اختیارتان می‌گذارد. اگر به دنبال یک تجربه‌ی ساده و سرگرم‌کننده هستید که ذهن خودتان را برای مدتی محدود خالی کنید، OlliOlli World به شدت پیشنهاد می‌شود. با این حال اگر صبر کنید، می‌توانید این بازی را در تخفیفات و با قیمتی به مراتب به صرفه‌تر خریداری کنید. OlliOlli World تقریبا در تمام چیزهایی که می‌خواهد ارائه دهد، موفق است. بدون شک محصول جدید سازندگان Roll7، یکی از بهترین بازی‌های مستقل 2022 تا به این لحظه است.

 

بازی مگ: 9/10

پیش‌بینی اینکه طرفداران قدیمی سری OlliOlli چه احساسی نسبت به نسخۀ جدید خواهند داشت کمی سخت است چرا که با وجود حفظ تمامی ویژگی‌های عناوین قبلی، با ساختاری به مراتب در دسترس‌تر برای عموم گیمرها طرف هستیم که این مسئله می‌تواند منجر به قهر برخی از طرفداران هاردکور قدیمی شود. در عین حال گیم‌پلی هیجان‌انگیز با سطوح متفاوتی از چالش برای سلایق مختلف به همراه طراحی بصری چشم‌نواز، OlliOlli World را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی اسکیت سواری تمام دوران تبدیل کرده است.

 

بازی سنتر: 8.5/10

عنوان OlliOlli World دقیقا همان چیزی است که به عنوان یک اثر سرگرم کننده به دنبال آن هستیم. اعتیادآور و جذاب از نظر گیم‌پلی، زیبا و دیدنی از نظر بصری و البته بخش شخصی‌سازی گسترده که این قابلیت را به بازی داده است تا ما ساعت‌ها با این بازی سرگرم شده و لذت ببریم.

نقدها و نمرات

Gamefa - 9
Bazimag - 9
Gamingravity - 9
Bazicenter - 8.5

8.9

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا