بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی -Guilty Gear -Strive

عنوان -Guilty Gear -Strive یک بازی در سبک مبارزه ای است. توسط استودیوی Arc System Works توسعه یافته. و توسط Bandai Namco در سال 2021 برای PS4 , PS5 و PC  منتشر شده است.

این بازی شما را با مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی خود همراه کرده و شاهد طراحی نابی خواهید بود که علاوه بر داشتن حال و هوای خاص و شناخته شده مجموعه، برای طرفداران جدید بازی هم المان‌های جدیدی به همراه دارد. تازه واردهای جنگ می‌توانند با داستان عمیق و خلاقانه بازی همراه شده و سوار بر آتش نبردها، به سراغ آینده بروند. بازی از آثار سرگرم کننده صنعت بازی الهام گرفته است و می‌توانیم این اثر را آخرین تجربه طرفداران در مجموعه بدانیم. این بازی توسط دایسوکه ایشیواتاری ساخته شده و شما را به اکتان بالایی از هیجان همراه با گرافیک پیشرو خواهد برد.

در بازی می‌توانید سرنوشت جهان را به دست گرفته و ببینید که چه کسی مسئول تمام نابسمانی‌های دنیا است. شما باید آسیب‌های ایجاد شده توسط وی را ترمیم کرده و بتوانید مسبب این اتفاقات را نابود سازید. بازی گیم‌پلی سریع و اکشن دارد و می‌توانید همراه با ۱۵ شخصیت متنوع به سراغ تجربه آن‌ها بروید. شما می‌توانید نتیجه حیرت انگیز نبردهای ۲۰ ساله را در بازی مشاهده کرده و تجربه‌ای سرتاسر هیجان و سرگرم کنندگی را داشته باشید. این بازی موسیقی متن جذابی هم برای خود تدارک دیده است و شاهد خیره کننده ترین و پویاترین تصاویری خواهیم بود که در کل این مجموعه هم قبلا ندیده‌اید.

در ادامه با نمرات بازی -Guilty Gear -Strive در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Zoomg - 9.5
Pixelarts - 9.5
Bazicenter - 9
Gamefa - 8.9
Saate7 - 8

9

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا