بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite یک بازی در سبک شوتر(تیر اندازی) اول شخص است که توسط استودیو 343 Industries توسعه یافته و توسط شرکت Xbox Game منتشر شده است. بازی Halo Infinite ششمین عنوان اصلی از سری Halo، و سومین قسمت از ” Reclaimer” پس از Halo 5: Guardians است.

در کمپین بازی شما به عنوان یک انسان پیشرفته به نام Master Chief که به مبارزه با دشمنانی از جمله Banished در دنیای بازی می پردازد. برخلاف قسمت های قبلی سری Halo، بخش چند نفره بازی رایگان است.

Halo Infinite در ابتدا قرار بود برای کنسول های Xbox Series X/S در تاریخ 10 نوامبر 2020 منتشر شود. اما در آگوست 2020 بازی به تعویق افتاد. پس از انتشار نسخه بتای بخش چند نفره بازی در 15 نوامبر 2021، مصادف با بیستمین سالگرد فرانچایز، این مجموعه برای مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری اس و ایکس در ۸ دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. Halo Infinite بازخوردهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد و برخی بازی را به‌عنوان یک بازگشت به شکل عنوان های قبلی این بازی می‌دانستند.

در ادامه با نمرات بازی Halo Infinite و میانگین نمره ویوکریتیک بازی Halo Infinite، همراه ما باشید. نظرات خودرا درباره نمرات بازی Halo Infinite بنویسید. برای مشاهده و مطالعه نمرات ویوکریتیک بازی ها کلیک کنید.

نقد ها و نمرات

Zoomg - 9
Gamefa - 8.5
Bazicenter - 9.5
Gamepalette - 9
Sargarme - 9
Gamingravity - 9.5
Saate7 - 9
Gamingmaster - 9.3
Psarena - 9

9.1

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا