بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Just Cause 4

عنوان Just Cause 4 یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی و جهان باز است. که استودیو Avalanche آن را توسعه و شرکت Square Enix آن در سال 2018 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است. این عنوان سومین نسخه از سری بازی های Just Cause و دنباله ای برای نسخه سوم این سری است. که سازندگان آن را در سال 2015 عرضه کرده اند.

بازی Just Cause 4 دارای محیط بسیار وسیعی است که در آن شخصیت ریکو قادر است. سوار انواع وسایل نقلیه شود و حتی با استفاده از لباس مخصوص خود، در آسمان پرواز کند. بازی بسیار زیبا و چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد و سیستم آب و هوایی پویای بازی بدون شک بسیار جاه‌طلبانه‌ خواهد بود. در این بازی گردبادها می‌توانند اشیای اطراف خود را بلند کنند و آن‌ها را بچرخانند و رعد و برق‌ها هم می‌توانند خسارت زیادی به محیط بازی وارد کنند.

ریکو رودریگز در این نسخه آسیب‌پذیرتر از همیشه است و با موردی مواجه می‌شود که شخصیت او را تغییر خواهد داد. از این‌رو در نسخه چهارم، شاهد دنیا و وقایع واقع‌گرایانه‌تری نسبت به گذشته هستیم. برای مثال عملکرد وینگ‌سوییت ریکو واقع‌گرایانه طراحی شده است و واکنش طبیعی‌تری نسبت به باد و ارتفاعی که در آن هستید، از خود نشان می‌دهد. در نسخه‌های پیشین نبود آب و هوای واقع‌گرایانه سبب می‌شد مدام در هوا باشید و کارهای دیوانه‌وار مختلفی انجام دهید اما در  جاست کاز ۴ از آن‌جایی که این مورد واقع گرایانه طراحی شده است، باید برای مبارزات تدابیر دیگری داشته باشید و از سایر شخصیت‌های بازی کمک بگیرید.

در ادامه با نمرات بازی Just Cause 4 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamingmaster - 8
Gamefa - 7.7
Gamingles - 7.4
Digiato - 7.3
Bazicenter - 7
dbazi - 7
Zoomg - 7
Bazimag - 5.8

7.2

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا