بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی SnowRunner

عنوان SnowRunner یک بازی در سبک شبیه ساز است. توسط استودیوی Saber Interactive توسعه یافته و توسط Focus Home Interactive در سال 2020 برای PS4 ،PC، Xbox One منتشر شده است. نسخه Nintendo Switch در سال 2021 و نسخه نسل نهمی بازی در سال 2022 منتشر شد.

در ادامه با نمرات بازی SnowRunner در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

بازی مگ: 8.5/10

عنوان اسنورانر را می‌توان به عنوان بهترین شماره از سری Spintires نام برد. عنوانی که در تمام بخش‌ها پیشرفت کرده و حالا تبدیل به یکی از بهترین عناوین موجود در سبک شبیه‌سازی رانندگی می‌شود. هر چند تجربه اسنورانر همچنان برای تازه واردان پیچیده و سخت خواهد بود و نبود یک هدف کلی یا داستان هم همچنان می‌تواند به تجربه نهایی این عنوان لطمه وارد کند، اما در نهایت تجربه آن به تمام علاقمندان به رانندگی توصیه می‌شود.

 

گیمفا: 8/10

حقیقتا SnowRunner را می توانم به عنوان یک بازی با کیفیت معرفی کنم و در عین حال، تاکید کنم که این بازی برای همه جذاب نیست! اگر واقعا به ماشین‌های سنگین علاقه دارید و مشکلی هم با دشواری ها و چالش های یک بازی شبیه ساز ندارید، خب پس معطل نکنید; SnowRunner دقیقا برای شما ساخته شده است. جدیدترین محصول استودیو Saber Interactive جنبه های مثبتی را در خود گنجانده است ولی نمی تواند برای همه کاربران، جذابیت یکسانی را داشته باشد.

 

گیمینگ لس: 7.8/10

اگر به دنبال انجام یک بازی ماشینی متفاوت هستید ، این بازی به شما پیشنهاد می شود. در این بازی شما نقش یک راننده ماشین های سنگین را بازی خواهید کرد. ترکیب فوق العاده گرافیک ، گیم پلی ، داستان و موسیقی این بازی موجب شده تا با یک اثر کاملا واقع گرایانه روبرو باشیم. شما در این بازی مجبور هستید تا در سخت ترین مسیر ها و جاده ها رانندگی کنید. موفقیت در این بازی بسیار سخت خواهد بود.

نقدها و نمرات

Parsjoy - 9.4
Bazimag - 8.5
Game-ink - 8.5
Gamingmaster - 8.2
Gamefa - 8
Gamingles - 7.8

8.4

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا