بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Half-Life: Alyx

عنوان Half-Life: Alyx یک بازی شوتر اول شخص – واقعیت مجازی (VR) است. که کمپانی Valve آن را توسعه و در سال 2020 برای PC منتشر کرده است.

خلاصه داستان بازی Half-Life: Alyx

نمرات بازی Half-Life: Alyx – خلاصه داستان

داستان این عنوان بین نسخه اول و دوم سری Half-Life روایت می‌شود و بازیکنان در نقش کاراکتری به نام الیکس وانس قرار می‌گیرند. او یکی از مؤسسین گروه مقاومت به‌حساب می‌آید. الیکس و سایر اعضای مقاومت در این بازی با یک سازمان به نام Citadel مبارزه می‌کنند.

در ادامه با نمرات بازی Half-Life: Alyx در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

گیمفا: 10/10

در نهایت و با تمام چیزی که گفته شد، می‌توان Half-Life: Alyx را به نوعی بهترین بازی VR عرضه شده تاکنون و یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ دانست. عنوانی که با کیفیت بالای خود، حتی شانس کاندیدا شدن به عنوان بهترین بازی سال را هم دارد. عنوانی که به خوبی نشان می‌دهد اگر افرادی زبده و ماهر بر روی ساخت بازی‌های واقعیت مجازی کار کنند، می‌توانند اثری بسیار باکیفیت ارائه بدهند که در تمامی زمینه‌ها، از داستان گرفته تا گرافیک و طراحی مرحله و مکانیزم‌های ریز و درشت گیم پلی حرفی برای گفتن داشته باشد.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 10
Parsjoy - 9.8
Irgreview - 9.3
Qtechshop - 9

9.5

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا