بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Hitman III

نمرات بازی Hitman 3

عنوان Hitman 3 یک بازی در سبک  اکشن – ماجراجویی و مخفی کاری است که استودیو  IO Interactive آن را توسعه و در سال 2021 برای پلتفرم های PS5 , Xbox Series X/S , PS4 , Xbox One , Nintendo Switch , Stadia و PC منتشر کرده است.

این قسمت به عنوان سومین قسمت از ریبوت HITMAN، نقطه پایانی بر ماجراجویی مأمور 47 خواهد بود. داستان نسخه سوم دنباله‌ای برای بازی‌های قبلی این سری هست که IO Interactive آنها را در سال‌های 2016 و 2018 منتشر کرده بود. همچنین این عنوان آخرین نسخه از سه گانه World Of Assassination است.

خلاصه داستان

هدف مأمور 47 و متحدین او اعضای شرکت مخفی پراويدنس‌ (Providence) است و داستان در این نسخه جدی‌تر و دارک‌تر نسبت به نسخه های قبلی است. بازی در شهرهای دبی ، دارت‌مور در انگلستان ، برلین در آلمان ، چونگ‌کینگ در چین ، مندوزا در آرژانتین و کوه‌های کارپات واقع در رومانی جریان داره. در کل، مراحل بازی در شش کشور مختلف دنبال میشود.

توضیحات تکمیلی

سازندگان این عنوان را با جدید ترین نسخه موتور گرافیکی Glacier طراحی و ساخته اند که به لطف این انجین، هر کدام از طراحی بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای بهره می‌برن. همچنین تیم سازنده روی نورپردازی و سایه‌زنی‌ها کار کرده و حالا بازتاب‌ها نمایش بسیار با کیفیتی دارند.
بازیکنان در این نسخه امکانات زیادی برای کشتن دشمن دارند. استفاده از اسلحه باید آخرین راه شما برای کشتن دشمن باشد چرا که باید روی ایجاد حوادث تمرکز داشته باشید. مسموم کردن دشمنان و یا انداختن یک جسم بزرگ روی آنها می‌تواند یک گزینه خیلی خوب برای از بین بردنشان باشد. علاوه بر این راه‌های مخفی گوناگونی رو در بازی وجود دارد. که ارزش تکرار مراحل را بالا برده می برد.

در ادامه با نمرات بازی Hitman III در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Bazicenter - 9
Bazimag - 9
Gamingmaster - 9
Sargame - 9
Vigiato - 9
Gamefa - 8.7
Zoomg - 8.5

8.9

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا