بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Uncharted: The Lost Legacy

عنوان Uncharted: The Lost Legacy یک بازی در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی Naughty Dog ساخته ، و توسط Sony Interactive Entertainment در سال 2017 به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شد.

این نسخه به عنوان یک اسپین-اف و به صورت مستقل منتشر شد. وقایع بازی 6 تا 12 ماه بعد از Uncharted 4: A Thief’s End روایت می شود. در این قسمت شما کنترل شخصیت کلویی را به دست می گیرید و در هند به ماجراجویی می پردازید.

در ادامه با نمرات بازی Uncharted: The Lost Legacy در سایت های ایرانی همراه باشید.

گیمفا: 9.5/10

Uncharted: The Lost Legacy یک تجربه بیش از ۱۰ ساعته فوق العاده لذتبخش، هیجان انگیز و بی نهایت سرگرم کننده است که لحظه لحظه تجربه آن برای بازیباز، به مانند تمام عناوین قبلی این سری، شیرین و به یاد ماندنی است و خیلی زود تبدیل به یکی از برترین خاطرات وی خواهد شد. با این که Uncharted: The Lost Legacy یک نسخه اسپین آف و فرعی است اما نه تنها هیچ چیزی از عناوین اصلی سری کم ندارد بلکه برخی مواقع برتر هم هست و مثلا با قرار دادن سیستم صداخفه کن برای سلاح ها در بازی، سطح مخفی کاری را در کل این سری یک درجه بالاتر برده و بسیار حرفه ای تر کرده است.

 

دیجیاتو: 9.5/10

لاست لگسی، حقیقتاً چیزی فراتر از یک بسته الحاقی صرف برای آنچارتد 4 به شمار می آید و لیاقت این را دارد که از آن به عنوان یک نسخه اسپین آف یا Standalone یاد کنیم. و با وجود اینکه بازی گیم پلی 10 الی 12 ساعته را در اختیارتان قرار می دهد، قیمت 40 دلار برای آن در نظر گرفته شده که این هم می تواند دلیلی دیگر برای خرید لاست لگسی باشد.

لاست لگسی آمده که سری آنچارتد را به نوعی برآورد برساند. تمام المان های مهم چهار نسخه آنچارتد، به صورت چکیده راه خود را به لاست لگسی باز کرده اند؛ از سکانس دوست داشتنی قطار در آنچارتد 2 بگیرید تا اکشن پر زد و خورد آنچارتد 3 و سبک داستان سرایی متفاوت آنچارتد 4.

 

بازی سنتر: 9/10

آینده سری Uncharted روشن‌تر از همیشه هست. زیرا طرفدران بازی از شخصیت‌های جدید به شدت استقبال کرده‌اند و حالا برای اولین بار مشتاق بازگشت این سری بدون Nathan Drake هستند. The Lost Legacy را می‌توان به گلچینی از بهترین لحظه‌های سری Uncharted تشبیه کرد که وجود آن مایه شعف طرفداران است. اگر تعداد ساعات کم گیم‌پلی این نسخه، شما را در خرید بازی دو دل کرده است، باید بگویم مطمئنا این بازی ارزش 40 دلار شما را خواهد دشت؛ مخصوصا اینکه مولتی‌پلیر نسخه‌چهارم هم در آن گنجانده شده است.

 

زومجی: 8.5/10

Uncharted: The Lost Legacy برای استودیویی که نامش با پیشرفت و نوآوری گره خورده، عنصر متحول‌کننده‌ی جدیدی به فرمول آشنای «آنچارتد» اضافه نمی‌کند. بازی از ست‌پیس منحصربه‌فردی مثل مرحله‌ی سقوط هواپیما در قسمت سوم یا مبارزه روی قطار در قسمت دوم بهره نمی‌برد که برای همیشه آن را با آن صحنه به یاد بیاوریم. The Lost Legacy بیشتر حکم کلکسیونی از بهترین ویژگی‌ها و لحظات قسمت‌های قبلی را برعهده دارد و نقش خداحافظی با مجموعه‌ای که میراثش به خاطر سپرده خواهد شد را ایفا می‌کند و البته در این میان طراحی مرحله‌ی «آنچارتد ۴» را بهبود می‌بخشد و از خلاقیت‌های جزیی قابل‌توجه و دستاوردهای غیرمنتظره‌ی خودش هم بهره می‌برد.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 9.5
Digiato - 9.5
Bazimag - 9.4
dbazi - 9
Bazicenter - 9
Gameshot - 9
VGmag - 9
mag.igori - 9
Zoomg - 8.5

9.1

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا