بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Hitman 2

نمرات بازی 2 Hitman

عنوان 2 Hitman یک بازی در سبک  اکشن – ماجراجویی و مخفی کاری است که استودیو IO Interactive آن را توسعه و در سال 2018 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است.

این عنوان هفتمین نسخه ی اصلی از سری بازی های Hitman است. این عنوان دومین نسخه از سه گانه ی World Of Assassination است. IO Interactive نسخه های اول و سوم این سه گانه را در سال های 2016 (Hitman) و 2021 (Hitman 3) عرضه کرده است. همچنین این عنوان دنباله ای بر نسه ی قبلی است داستان آن را ادامه میدهد.

خلاصه داستان

مانند نسخه قبلی این عنوان هم در ۶ شهر مختلف جریان خواهد داشت. که مامور ۴۷ را این بار به مناطقی کاملا جدیدتر و متفاوت از نسخه‌های قبلی اعزام خواهد کرد. اولین مرحله از بازی HITMAN 2 در شهر میامی و همزمان با یک مسابقه بزرگ اتومبیل‌رانی جریان خواهد داشت. هدف اصلی شما از پای درآوردن یکی از راننده‌ها به همراه پدر ثروتمندش است. لوکیشن دوم بازی، به کشور کلمبیا و جنگل‌های انبوهش اختصاص دارد که محل‌های مختلفی را به منظور استتار از چشم دشمنان برای‌تان فراهم خواهد کرد. تا از هم پاشیدن یک کارتل مواد مخدر در آمریکای جنوبی، کمی برای‌تان راحت‌تر شود. چهار مکان دیگر بازی به ترتیب شامل منطقه‌ای ساحلی در نیوزیلند، شهر شلوغ و پرجمعیت بمبئی در هند، شهرک آرام و مسکونی ویتلستون کریک در آمریکا و جزیره‌ای مرموز و مبهم به نام اسگیل در اقیانوس اطلس شمالی است.

در ادامه با نمرات بازی Hitman 2 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Pardisgame - 9
Bazinama - 8.8
Zoomg - 8.5
Gamingmaster - 8.3
Game3r - 8.2
Bazicenter - 8
Digiato - 8
npcbot - 8
Gamefa - 7.6
Gamepass - 6.9
vgmag - 6.5

8

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا