بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Hitman

نمرات بازی Hitman

عنوان Hitman یک بازی در سبک  اکشن – ماجراجویی و مخفی کاری است که استودیو  IO Interactive آن را توسعه و در سال 2016 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است.

این عنوان دارای شش فصل بوده و ششمین نسخه ی اصلی از سری بازی های Hitman است. این عنوان اولین نسخه از سه گانه ی World Of Assassination است. IO Interactive نسخه های بعدی این سه گانه را در سال های 2018 (Hitman 2) و 2021 (Hitman 3) عرضه کرد. همچنین این نسخه به عنوان جانشینی برای نسخه ی Hitman: Absolution که IO Interactive آن را در سال 2012 عرضه کرده بود. معرفی و عرضه شد.

خلاصه داستان

بازیکنان در بازی Hitman در دوران جوانی Agent 47 قرار می‌گیرند. Agent 47 جوان به دنبال تبدیل شدن به یک قاتل چیره‌دست در دنیای قاتلین با داستان‌های جاسوسی و هیجان انگیز ویژه است.Agent 47 در نقش یک قاتل حرفه‌ای برای انجام اهداف خود به کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا، مراكش‌ و تایلند سفر می‌کند تا مأموریت‌های ویژه خود را یکی پس از دیگری به پایان برساند.

در ادامه با نمرات بازی Hitman در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 9.2
Gamingmaster - Episode 1 - 8.8
Pardisgame - 8.5
Gameshot - Episode 1 - 8.5
Bazicenter - 8
Bazimag - Episode 1 - 8
vgmag - 8
Zoomg - Episode 3 - 8
Zoomg - Episode 2 - 7.5

8.3

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا