بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Mortal Kombat 11

عنوان Mortal Kombat 11 یک بازی در سبک مبارزه ای و اکشن – آرکید است. که استودیوی NetherRealm آن را توسعه و شرکت Warner Bros آن را در سال 2019 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One , Nintendo Switch , Stadia و PC منتشر کرده است. همچنین استودیو سازنده این عنوان را در سال 2020 برای کنسول های Xbox Series X/S و PS5 عرضه کرده است.
این عنوان با استفاده از نسخه ی به شدت بهبود یافته موتور Unreal Engine 3 ساخته شده است. MK 11 یازدهمین نسخه از سری بازی های Mortal Kombat و دنباله ای برای بازی Mortal Kombat X است.

خلاصه داستان

کلیت داستان بازی Mortal Kombat 11 حول محور ایده دستکاری زمان می‌چرخد. داستان زمانی آغاز می‌شود که شخصیت شیناک شکست خورد و ریدن در حال شکنجه کردن وی است. با اینکه همه‌ چیز بر وفق مراد دنیای ایرثرلم به‌نظر می‌رسد. اما پس از ظاهر شدن کرونیکا، شخصیت منفی جدید بازی، متوجه می‌شویم که از این خبرها نیست و وی همه‌چیز را تحت کنترل دارد. قدرت اصلی کرونیکا، دستکاری زمان است و سازندگان از این ایده استفاده کرده و مخصوصا در دقایق ابتدایی بازی تقابل‌های جذابی رقم زده‌اند. برای مثال مشاهده مبارزه دو جانی کیج با یکدیگر که از بعد‌های زمانی متفاوتی هستند یا تماشای تقابل دو جکس با هم که حضور در بازه‌های زمانی مختلف آن‌ها را تبدیل به افرادی با خصوصیاتی متفاوت کرده است.

ویژگی های گیم پلی

برای افرادی هم که به‌دنبال تجربه‌ای تک‌ نفره هستند و هم برای علاقه‌ مندان به حالت‌ های چندنفره محتویات جذاب زیادی تدارک دیده است. یکی از این حالت‌های تک‌نفره Towers of Time نام دارد. که در آن همان برج‌های آشنای سری را شاهد هستیم اما با این تفاوت که این برج‌ها به مرور به‌روز خواهند شد و بازیکنان را به نبرد‌هایی با قوانین و شرایط خاص می‌برند.

ویژگی های گیم پلی بازی MK 11

حالت بعدی Klassic Towers است. که در مقایسه با نسخه‌های پیشین تغییر خاصی نکرده و در هر برج نسبت به درجه سختی آن، باید با تعداد مشخصی از دشمنان مبارزه کنید. البته برج‌های بی‌پایان و برج بقا هم هستند که در آن‌ها هدف زنده ماندن برای طولانی‌ مدت است. این حالت همیشه یکی از امضا‌های سری مورتال کامبت بوده است. این بار هم مخصوصا به دلیل ویدیو سینمایی پخش‌شده در پایان هرکدام از آن‌ها تجربه کردن‌شان جذاب است.

در ادامه با نمرات بازی Mortal Kombat 11 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Parsjoy - 9.1
Bazimag - 9
Gamefa - 9
Npcbot - 9
Pixelarts - 9
Vigiato - 9
Zoomg - 9
Sargarme - 8.5
Gamepass - 8.9
Novinspot - 8.7
Bazinama - 8.5
Gamingmaster - 8.5
Bazicenter - 8
Gamingles - 7.6

8.7

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا