بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Call of Duty: Modern Warfare II

بازی Call of Duty Modern Warfare II عنوانی در سبک شوتر است. استودیو Infinity Ward این بازی را توسعه و Activision آن را در سال 2022 برای PS5 ،Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر کرده است.

در ادامه با نمرات بازی Call of Duty Modern Warfare II در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما می توانید برای مشاهده نمرات بازی های مختلف، کلیک کنید.

گیمفا: 8.5/10

Modern Warfare 2، یک نسخه‌ی بسیار با کیفیت از سری Call of Duty است که هم بخش داستانی جذابی دارد و هم فوق‌العاده در بخش چندنفره سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود. اگر برخی مشکلات مانند منوی کاربری ضعیف، سکانس‌های مخفی‌کاری بیش از حد و برخی المان‌های واقع گرایانه نبودند، می‌توانستیم این نسخه را یکی از بهترین شوتر‌های دهۀ اخیر بنامیم.

ویجیاتو: 8/10

Modern Warfare 2 یک تلاش قابل احترام از تیم جدید اینفینیتی‌وارد است. تلاشی که گاهی آن‌قدر نوآورانه می‌شود و سعی می‌کند کلیشه‌ها را در هم بشکند که گاهی از حفظ ریتم مرحله جا می‌ماند و گاهی از آن کادر امنی که کال آو دیوتی بیش از دو دهه است در آن بازی می‌کند، بیرون می‌زند.

گیمین گرویتی: 7/10

MW II هر چند دارای مشکلاتی که بیشتر جنبه فنی دارند هست ولی به خودی خود یکی از نسخه‌های خوب سری CoD محسوب می‌شود؛ اما از سمت دیگر این بازی قربانی تحولات عظیم و مثبتی که در سال 2019 از نسخه قبلی شاهد بودیم شده است، به طوری که در صورت مقایسه مستقیم این دو نسخه شاید کفه ترازو کمی به MW 2019 سنگینی کند. با این حال اگر طرفدار سری CoD هستید این نسخه را چه از نظر داستانی و چه از نظر بخش چند نفره از دست ندهید.

نمرات

Parsjoy - 8.8
Gamefa - 8.5
Vigiato - 8
Moviemag - 8
Gamingravity - 7

8.1

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا