بازینسل بازینسل نهمنمرات

نمرات بازی Steelrising

بازی Steelrising یک عنوان در سبک اکشن-نقش آفرینی و زیرشاخه سولز-لایک است. استودیو Spiders این بازی را توسعه داده و شرکت Nacon آن را در سال ۲۰۲۲ برای کنسول های نسل نهم و PC عرضه کرده است.

در ادامه با نمرات بازی Steelrising در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید برای مشاهده نمرات بازی های مختلف، کلیک کنید.

بازی سنتر: 7.5/10

بازی Steelrising بهترین یا انقلابی‌ترین بازی‌ سولزمانندی نیست که می‌توانید در بازار ببینید اما بدون شک یکی از انتخاب‌های ارزشمند و قابل‌توجهی است که می‌تواند شما را به دنیای خاص خود و پاریس سال 1978 میلادی ببرد و لحظه‌های سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی را برایتان رقم بزند. به‌خصوص اگر تاکنون به خاطر دشواری موجود در این دسته‌ از آثار از آن‌ها دوری کرده‌اید، این بازی می‌تواند نقطه‌ی شروع کاملاً مناسبی باشد. از طرفی دیگر، Steelrising پیشرفت و رشد استودیو خالقش را در جنبه‌هایی خاص نشان می‌دهد و این واقعیت را دوباره اثبات می‌کند که پتانسیل استودیو اسپایدرز و آثارش بسیار بالاست و آن‌ها هنوز جای پیشرفت و تکامل بیشتری هم دارند که این می‌تواند امیدبخش این باشد که آن‌ها روند روبه‌رشد خود را در آینده ادامه دهند.

زومجی: 7/10

تلاش استودیو Spiders برای خلق اثری سولز-لایک، به آفرینش یک بازی اکشن خوب اما مشکل‌دار ختم شده است. اثری که با نگاه خاصش به‌انقلاب کبیر فرانسه، داستانی واقعا جذاب را روایت می‌کند و با پیاده‌سازی مکانیزم‌های اکشن خود، در طراحی سناریوهای مبارزاتی جذاب و سرگرم‌کننده موفق است. از طرفی، بازی در اجرای مولفه‌ها و اصول اولیه‌ی آثار سولز-لایک مشکل دارد؛ از تنوع پایین دشمنان گرفته تا باس‌فایت‌های بسیار ناامیدکننده، بالانس نبودن یک سری از ادوات جنگی و مشکلات طراحی و کاوش محیطی، اجازه نمی‌دهند تا Steelrising یک سولز-لایک استاندارد باشد؛ چیزی که جلوی تبدیل شدن اثر به‌یک سولز-لایک متمایز و ارزشمند در میان انبوهی از بازی‌های این سبک را می‌گیرد. اگر به‌دنبال یک اکشن جذاب و نسبتا چالشی با روایت داستانی مناسب و فضاسازی بسیار گیرا می‌گردید، استیل‌رایزنیگ سرگرمتان می‌کند. از طرفی اگر از هواداران پر و پاقرص آثار سولز-لایک به‌حساب می‌آیید و به‌دنبال یک تجربه‌ی گیرا از این بازی‌ها می‌گردید، بهتر است در ابتدا سراغ آثار باکیفیت‌تر بروید و استیل‌رایزینگ را در اولویت‌های بعدی خود قرار بدهید.

گیمفا: 6/10

Steelrising تلاش می‌کند تا ایده‌های جدیدی را وارد سبک سولزلایک کند، اما در این مسیر شکست می‌خورد. مکانیزم‌های جدید استفاده شده در بازی جالب هستند و در برخی مواقع، بازی را از حالت تکرار خارج می‌کنند، اما متاسفانه، سیستم مبارزات بازی به شدت غیرمنطقی و نامتعادل است و به هیچ عنوان شما را به چالش نمی‌کشد. داستان، پتانسیل بالایی دارد اما روایت آن به بدترین شکل ممکن انجام می‌گیرد و در انتقال صحنه‌های احساسی بسیار سطحی عمل می‌کند. در اولین برخورد، Steelrising جذاب به نظر می‌رسد و رفته رفته مشکلات آن پدیدار می‌شوند.

نقدها و نمرات

Bazicenter - 7.5
Bazimag - 7
Zoomg - 7
Gamefa - 6

6.9

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا