بازینسل بازینسل نهمنمراتویژه

نمرات بازی A Plague Tale: Requiem

بازی A Plague Tale: Requiem عنوانی در سبک اکشن-ماجراجویی است. استودیو Asobo این بازی را توسعه و Focus Home Interactive آن را در سال 2022 برای PS5 ، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC  منتشر کرده است.

در ادامه با نمرات بازی A Plague Tale: Requiem در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما می توانید برای مشاهده نمرات بازی های مختلف، کلیک کنید.

بازی مگ: 9.6/10

A Plague Tale: Requiem را می‌توان یکی از قدرتمندترین عناوین داستان‌محور چند سال اخیر دانست که جدای از استفاده از فرمول‌های موفق بازی اول در نحوه داستان‌گویی، حالا به شکلی پخته‌تر و پربارتر نیز عمل کرده و بیش از پیش به زوایای انسانی شخصیت‌ها و نقاط ضعف و قوت آن‌ها پرداخته است. نتیجه کار، خلق یک داستان حماسی و پرجزئیات درباره خواهر و برادری است، که در هولناک‌ترین شرایط نیز سرسختانه از چنگ زدن به امید و جستجوی خوشبختی دست برنمی‌دارند. می‌توان گفت که تجربه این بازی برای طرفداران عناوین داستان‌محور و ماجراجویی یک «باید» محسوب می‌شود.

 

گیمفا: 9/10

بازی A Plague Tale: Requiem، یک داستان احساسی، غافلگیر کننده و سرشار از لحظات تلخ و شیرین را به مخاطب خود ارائه می‌دهد. دنیای بازی در عین زیبایی، بسیار بی‌رحم و واقع‌گرایانه است که به دنبال این موضوع، گیمر در هر لحظه نگران اعضای خانواده‌ای می‌شود که سرگذشت آن را دنبال می‌کند. اگر از طرفداران بازی‌‌های داستان محور هستید و برایتان ارائه‌ی یک داستان فوق‌العاده بر مبارزات بازی اولویت دارد، این اثر حکم یک رویا را برای شما خواهد داشت.

 

ویجیاتو: 8/10

برگ بنده A Plague Tale: Requiem داستان آن است. اگر روایت زیبا و کارگردانی دوست‌داشتنی بازی نبود قطعا بازی با نمراتی کم‌تر مواجه می‌شد. فراموش نکنید که بیان چنین مواردی به این معنی نیست که A Plague Tale: Requiem بازی «بدی» است. انتظارات ما بیشتر بود و میسر نشد.

نمرات

Bazimag - 9.6
SkillGame - 9.5
Gamefa - 9
par30games - 9
Zoomg - 8.5
Vigiato - 8
Gamingravity - 8

8.8

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا