بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Fast & Furious Crossroads

عنوان Fast & Furious Crossroads یک بازی در سبک ریسینگ است. توسط استودیو Slightly Mad Studios توسعه یافته و توسط Bandai Namco در سال 2020 برای Xbox One , PS4 , PC منتشر شده است.

در ادامه با نمرات بازی Fast & Furios Crossroads در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

گیمفا: 3.5/10

Fast and Furious Crossroads یک عنوان ضعیف است که می توان به راحتی از کنار آن گذشت. اگر از طرفداران سرسخت سری هستید و می خواهید همه ی محصولاتی که با نام Fast & Furious منتشر می شود را امتحان کرده باشید، شاید بتوانید این بازی را تحمل کنید. برای بقیه به هیچ وجه این بازی را توصیه نمی کنم.

 

ساعت هفت: 3/10

گیم‌پلیِ غیرجذاب، صداگذاری دیالوگ‌ها مضحک و بدون روح، داستان سطحی، گرافیک قدیمی، بخش آنلاین تکراری با تعداد بازیکن بسیار کم و… در کل می‌توان گفت این بازی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است و تجربه آن به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمی‌شود.

 

ویجیاتو: 2.5/10

سال ۲۰۲۰ تقریبا هر بلایی که فکرش را می‌کردیم و نمی‌کردیم، به سرمان آورد. از شیوع ویروس کرونا گرفته تا انواع مشکلات اقتصادی و موارد دیگری که خودتان بهتر از من در جریان هستید. اما Fast and Furious Crossroads را نیز به راحتی می‌توان از لحاظ فاجعه بودن در همین مقیاس بررسی کرد. عنوانی که تنها برای خالی کردن جیب شما ساخته شده است.

نقد ها و نمرات

Gamingmaster - 4
Gamefa - 3.5
saate7 - 3
Vigiato - 2.5

3.3

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا