مقالاتویژه

بهترین بازی های سال 2022 در ویوکریتیک [نیمه اول]

در این مطلب می توانید فهرستی از 10 بازی برتر نیمه اول سال 2022 از نظر میانگین نمره در ویوکریتیک را مشاهده کنید. و همچنین در انتهای مقاله رتبه بندی کامل تمامی بازی های منتشر شده در این سال را برایتان گذاشتیم. پس با ما همراه باشید.

توجه: برای مشاهده صفحه نمرات بازی ها، روی عکس ها کلیک کنید.


10. Evil Dead: The Game

Evil Dead

  • سازنده: Saber Interactive
  • ناشر: Saber Interactive
  • سبک: ترسناک – بقا
  • پلتفرم ها: PC – PS5 – PS4 – Xbox One – Xbox Series X|S
  • نمره ویوکریتیک: 78

در بازی Evil Dead The Game باید به جای اش ویلیامز در دنیای اویل دد قدم گذاشته و با تیم شدن، نبردهای اکشن و چند نفره بازی را دنبال کنید. شما باید تیمی از چهار نفر را تشکیل داده و با مدیریت ترس خود، به کاوش و غارت جهان بازی بپردازید. اگر مجموعه فیلم‌های این سری را دیده باشید، کاملا می‌توانید با اطمینان جلو بروید. آیتم‌های کلیدی زیادی در این بازی وجود دارد که باید در هنگام قدم گذاشتن بین دنیاها کسب‌شان کنید. بازی دیالوگ‌های جدیدی فرای مجموعه سینمایی دارد که بروس کمپل و دیگران آن را اجرایی خواهند کرد. شخصیت‌هایی از سراسر این مجموعه حضور دارند و می‌توانیم به اسکاتی، آرتور و همچنین کلی مکسول اشاره کنیم.

شما باید برای نیروهای خیر جنگیده و کنترل شیاطین بازی را به دست بگیرید. باید خاکستر آن‌ها را سوزانده و سپس به سراغ دیگر کاراکترها بروید. تصاویر دیگری هم وجود دارند که جهان بازی را بیشتر به شما نمایان می‌کنند. بازی فیزیک وحشت زده‌ای دارد و در عین حال می‌توانید از سلاح‌های متنوع هم در بازی استفاده کنید. به‌طور مثال، اره برقی، تبر و تفنگ ساچمه‌ای از جمله گزینه‌هایی هستند که بروس کمپل در سریال این بازی هم مدام از آن‌ها استفاده می‌کرد. همه این سلاح‌ها به کار شما می‌آیند و کاملا می‌توانید با اعتماد به نفس بالا جلو روید. می‌توانید ارتش تاریکی را نابود کرده و پیروز میدان باشید.

بازی تصمیماتی را به شما محول کرده است که ارزش توجه دارند. باید روح شیاطین و زامبی‌ها را خارج کرده و گاهی اوقات حتی به‌عنوان کاراکتر بد در بازی Evil Dead The Game قرار بگیرید. یک سری کاراکترهای نمادین هم در بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به تیم خود اضافه کنید.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی دهم را کسب کند.

9. Weird West

  • سازنده: WolfEye Studios
  • ناشر: Devolver Digital
  • سبک: اکشن – نقش آفرینی
  • پلتفرم ها: PC – PS4 – Xbox One
  • نمره ویوکریتیک: 81

بازی Weird West بار دیگر برای‌مان یادآوری می‌کند که غرب قدیم همواره عجیب و غریب بوده است. مردمان آن زمان، رویای خونین غارت، ویرانی، قهرمانی و نهیلیسم را در سر داشتند و به‌ هزاران شکل مختلف در میان نسل‌های خودشان آن را پرورش داده بودند. حتی در فیلم‌ها، کتاب‌ها، ترانه‌های محلی و داستان‌های مربوط به آتش سوزی این قوم هم چنین جریاناتی همواره وجود داشته است. حال قرار است که در یک بازی ویدیویی، این اتفاقات عجیب و غریب‌تر از دنیای واقعی باشند. این بازی را می‌توانید ترکیبی از آثاری مانند Red Dead Redemption و Wild Arms بدانیم که قرار این این‌بار با فیزیک نفرین شده به سراغش رفته و یک تجربه متفاوت داشته باشید.

بازی میراث عظیمی از دوران فانتزی را به نمایش گذشته و بخش اعظمی از آثاری مانند لاوکرفت و Dishonored را هم به ارمغان آورده است. بازی برای علاقه‌مندان به کابوی عرضه شده است و سبک کلاسیک دوران غرب قدیم را به نمایش خواهد گذاشت. شما در این بازی باید به طبیعت وحشی رفته و دهکده‌هایی خشن را نظاره کنید که خوک شکار کرده و حتی شهرهای ارواح هم در آن وجود دارند. بازی در ابتدا شما را غافلگیر خواهد کرد و قرار است که به غارها رفته و با یک سری از جهش یافته‌ها روبرو شوید. معابدی پر از سنگ‌های آبی را می‌بینیم که فرقه گرایان در مورد دیدگاه‌های آخرالزمانی با همدیگر بحث می‌کنند.

بازی سیستم نورپردازی و گرافیکی بسیار خوبی دارد و چهره‌های مخفی شهر را می‌توانید دنبال کرده و به سبک خودتان آن را رونق دهید. اتفاقات زیادی در بازی رخ خواهد داد و همگی از عجیب و غریب بودن بازی حکایت دارند. می‌توانید در تلاش برای کاهش هرج و مرج در بازی بوده و آرامش بیشتری را به جهان بازی بیاورید. بازی از جانب بنیان‌گذاران Dishonored توسعه داده شده است و یقینا طرفداران این سبک را بسیار خوشحال خواهد کرد. تلاش شجاعانه‌ای را از جانب سازندگان در زمینه باز آفرینی پیچیدگی‌های شهرهای غرب قدیم می‌بینیم و به خوبی موفق شده‌اند که اهداف خود را در بازی پیش ببرند.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی نهم را کسب کند.

8. Tiny Tina’s Wonderlands

Tiny Tina

  • سازنده: Gearbox Software
  • ناشر: 2K Games
  • سبک: اکشن – نقش آفرینی – شوتر اول شخص
  • پلتفرم ها: PC – PS5 – PS4 – Xbox One – Xbox Series X|S
  • نمره ویوکریتیک: 84

بازی Tiny Tina’s Wonderlands پیرامون اسکلت‌ها و اژدهایان جریان دارد. می‌توانید با گولم‌های غول‌پیکر بازی کرده و مبارزات خود را به پیش ببرید. در این بازی کمپین مستقل و مملو از المان‌های فانتزی سرگرم کننده را می‌بینیم که کوه‌های جادویی در آن جریان داشته و تجربه جالبی برای‌تان به همراه خواهند داشت. ملکه شما را اسیر کرده است و پادشاهی‌اش در معرض خطر قرار دارد. فقط شما و دوستان‌تان هستید که شانسی برای بازگردانی آرامش به این سرزمین عجیب و غریب را دارید. باید راه خود را از بین جنگل‌های مختلف پیدا کرده و وارد قلعه‌های ترسناک شوید. می‌توانید مراقب بوده و اجازه ندهید که هرج و مرج چنین دنیایی روی شما تاثیر بگذارد.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی هشتم را کسب کند.

7. Lego Star Wars: The Skywalker Saga

Lego

  • سازنده: Traveller’s Tales
  • ناشر: WB
  • سبک: اکشن – ماجراجویی
  • پلتفرم ها: PC – PS5 – PS4 – Xbox One – Xbox Series X|S – Nintendo Switch
  • نمره ویوکریتیک: 85

بازی LEGO Star Wars The Skywalker Saga برای دوست‌داران مجموعه استار وارز یک نقطه دوست داشتنی است. دقیقا مانند زمانی که از مجموعه فیلم‌های این سری لذت برده و تخیل خودتان را جلا می‌دادید، اکنون می‌توانید بعد از مدت‌ها بازی خوبی از استارز وارز را هم تجربه کنید. اگر طرفدار لگو هستید، چه ترکیبی بهتر از لگو استار وارز می‌توانست هیجان‌انگیزتر باشد؟ لوکاس فیلم و دیزنی مدت‌هاست که این اجازه را به شرکای کاری خود داده‌اند تا از این مجموعه استفاده کرده و آثار ویدیو گیمی خوبی را ایجاد کرده‌اند. این موضوع شاید بتواند ضعف دنیای سینمایی این مجموعه در طی سال‌های اخیر را جبران کند.

این دقیقا همان کاری است که بازی‌های شگفت انگیز لگو استار وارز در گذشته انجام داده‌ و به موفقیت بزرگی هم دست پیدا کرده‌اند. این جدیدترین ساخته جهان لگو استار وارز است و بار دیگر قرار است که با همه جادوگران فضایی و عروسک‌های سخنگو همراه شده و ماموریت‌های خود را در بازی به سرانجام برسانید. اکنون این کار در مقیاسی بزرگ انجام می‌شود و نتیجه نهایی هم یکی از بهترین بازی‌های استار وارز است که تاکنون تجربه کرده‌اید. این بازی به‌نوعی بزرگ‌تر از نامش ساخته شده و TT Games به‌خوبی از آثار سایر سازندگان الهام گرفته و تمامی اشتباهات آن‌ها را کنار گذاشته است. به‌همین دلیل، حتما توصیه می‌کنیم که تجربه این بازی را از دست ندهید.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی هفتم را کسب کند.

6. Tunic

  • سازنده: Andrew Shouldice
  • ناشر: Finji
  • سبک: اکشن – ماجراجویی
  • پلتفرم ها: PC – PS5 – PS4 – Xbox One – Xbox Series X|S
  • نمره ویوکریتیک: 87

در بازی TUNIC سرزمینی پر از افسانه‌های گمشده را می‌بینیم و قدرت‌های باستانی پر از هیولاهای وحشی در ان جمع شده است. یک بازی اکشن و ابزومتریک را می‌بینیم که درباره یک روباه کوچک در یک ماجراجویی بزرگ است. سرزمین ویران‌گری در بازی می‌بینیم و تعامل شما با محیط هم در سطح بالایی خواهد بود. باید با هیولاهای بزرگ بازی مقابله کرده و آیتم‌های عجیب و قدرتمند را هم جمع‌آوری کنید. می‌توانید به دنبال رازهایی باشید که مدت‌ها گم شده‌ بودند و حال شما فرصت کشف آن‌ها را خواهید داشت. باید تبدیل به یک افسانه شده و داستان‌هایی را دنبال کنید که گنج بزرگی برای شما خواهند داشت. سرزمینی پنهان را در بازی می‌بینیم.

داستان بازی بر فراز ابرها هم جریان خواهد داشت و سفری خاص را می‌توانید دنبال کنید. بازی دنیای خصمانه‌ای دارد و از بین جنگل‌های سایه‌دار عبور خواهید کرد. خرابه‌های وسیعی در بازی می‌بینیم و وارد دخمه‌هایی خواهید شد که امکان کاوش در هزارتو را برای شما فراهم می‌کنند. در این بازی، بقایایی از مخفی کاری خواهیم داشت و تکنیک‌های کوچکی هم در این زمینه اجرا خواهید کرد. البته سازندگان چندان روی آن مانور نداده‌اند و صرفا می‌توانید رازهای بازی را از این طریق کشف کنید.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی ششم را کسب کند.

5. Sifu

  • سازنده: Sloclap
  • ناشر: Sloclap
  • سبک: اکشن
  • پلتفرم ها: PC – PS5 – PS4
  • نمره ویوکریتیک: 87

بازی Sifu اثر جدیدی از استودیو اسلوکلپ است که پیش‌تر بازی Absorver را هم روانه بازار کرده بود. این بازی اکشن و سوم شخص را می‌توانید همراه با مبارزات تن به تن و شدید دنبال کنید. شما کنترل یک کارآموز جوان کونگ فو را خواهید داشت که در مسیر انتقام قرار گرفته است. خانواده وی توسط گروه ناشناسی به قتل رسیده است و حال او بدون هیچ متحدی قصد دارد که انتقام بگیرد. او یکی در برابر همه است و باید در برابر دشمنان بیشمار خود قرار بگیرد. تسلط وی به مهارت‌های منحصربه‌فرد سبب شده است که بتواند یک به یک دشمنان خود را از میان بردارد و به جلو برود. او دانش آموخته هنوزهای رزمی است و برای حفظ میراث خانواده خودش تلاش می‌کند.

شما باید همراه با وی به شکار دشمنانش پرداخته و در گوشه‌های شهر پرسه بزنید. از حومه شهر عبور کرده و به سراغ راهروهای سرد برج‌های شرکتی بروید. شما تنها یک روز برای انتقام گیری فرصت دارید و دشمنان‌تان هم گویا تمامی ندارند. هر اشتباهی بهای بزرگی در پی خواهد داشت و باید دقیقا در یک موقعیت مناسب و هوشمندانه قرار بگیرد. از محیط به نفع خود استفاده کرده و سعی کنید که تمرکز خود را از دست ندهید. بقای شما به این مورد بستگی دارد. می‌توانید از سلاح‌های مختلف استفاده کرده و از پنجره، تاقچه و المان‌های دیگر هم برای موفقیت خودتان استفاده کنید.

آموزش در بازی هرگز تمامی ندارد و شما رفته رفته در حال یادگیری هنرهای رزمی خواهید بود. بازی یک بسته سینمایی انحصاری دارد و می‌توانید با کسب اچویمنت‌ها به پاداش بیشتری در بازی Sifu دست پیدا کنید. اصل کونگ فو تمرین است و این شاگرد به‌خوبی به این نکته واقف است. او باید مهارت‌های منحصربه‌فرد خود را رشد داده و با رسیدن به قدرت درونی، تاکتیک‌های ویرانگری از کونگ فو را روی دشمنان خود پیاده‌سازی کند.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی پنجم را کسب کند.

4. OlliOlli World

OlliOlli World

  • سازنده: Roll7
  • ناشر: Private Division
  • سبک: ورزشی
  • پلتفرم ها: PC – PS5 – PS4 – Xbox One – Xbox Series X|S
  • نمره ویوکریتیک: 88

بازی OlliOlli World یک تجربه پلتفرمر و اکشن هیجان انگیز است که باید در سبک اسکیت برد به سراغش بروید. کاراکترهای جذابی در این بازی وجود دارد و دنیایی پر جنب و جوش را می‌توانید در برابر خود تماشا کنید. با شخصیت‌های رنگارنگ همراه خواهید شد و می‌توانید راه خود را به سمت کشف سرزمین‌های جدید جدا کنید. کاراکترهای رنگی بسیاری در بازی وجود دارد و می‌توانید با انجام ماموریت‌ها، چالش‌ها و یافتن دوستان جدید در بازی پیش روی کنید. دنیایی از لذت‌ها در انتظار شما قرار دارد و می‌توانید از ترفندهای خاصی هم استفاده کنید. کاراکترها هر کدام می‌توانند ترفند خاصی را داشته باشند.

در این بازی مجموعه‌ای فرصت‌ها را خواهید داشت که برای بازیکن فراهم شده است. دسترسی عمیقی به داستان بازی خواهید داشت و می‌توانید امتیازات خود را هم با دوستان خود قیاس کنید. بازی سطح اشتراک گذاری متفاوتی دارد و می‌توانید از بهترین ترفندها در بازی استفاده کنید. این بازی سومین اثری است که در این مجموعه منتشر شده است و علاقه‌مندان آثار قبلی می‌توانند با جدیدترین ساخته سازندگان همراه شده و این‌بار گیم‌پلی و گرافیک بهتری را دریافت کنید.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی چهارم را کسب کند.

3. Gran Turismo 7

نمرات بازی Gran Turismo 7

  • سازنده: Polyphony Digital
  • ناشر: Sony Interactive Entertainment
  • سبک: ریسینگ
  • پلتفرم ها: PS5 – PS4
  • نمره ویوکریتیک: 91

بازی Gran Turismo 7 محتوای جذاب بسیار زیادی را در قالب‌های مختلف در اختیار شما قرار خواهد داد. این بازی بیش از 90 پیست مختلف داشته که تعدادی از آن‌ها از مکان‌های دنیای واقعی شبیه‌سازی شده‌اند و تعدادی دیگر، به شکل خیالی و ساخته ذهن سازندگان هستند. تمامی این پیست‌ها از شرایط آب و هوایی پویا و واقع‌گرایانه برخوردار بوده که در گیم پلی نیز تأثیر خواهند گذاشت و مناظر زیبا و خیره‌کننده‌ای را به خورد بازیکن می‌دهند. علاوه بر تنوع بالای پیست‌ها، بازی Gran Turismo 7 دارای بیش از 420 اتومبیل مسابقه‌ای بوده که در میان آن‌ها، خودروهای کلاسیک ژاپنی دهه 80 و 90 نیز مشاهده می‌شود. دسترسی بازیکن به گاراژ بزرگی این امکان را به او می‌دهد که تعداد زیادی از این اتومبیل‌ها را در اختیار داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های بارز سری Gran Turismo بخش ارتقا و Tune کردن اتومبیل‌ها بوده که در این شماره نیز حضور فعالی دارد. امکان تیونینگ و شخصی‌سازی پر جزئیات ماشین‌ها با استفاده از تولیدات بیش از 60 برند خودرو بخش جذابی از این بازی محبوب است. این بخش از بازی مذکور شامل مواردی همچون قطعات موتور، لاستیک‌ها، ترمز‌ها، سیستم تعلیق، سوپرشارژر، توربو‌شارژر، کاهش وزن و افزایش سفتی می‌شود. در بازی بیش از 600 قطعه برای شخصی‌سازی و 130 مدل لاستیک مختلف وجود دارد.

از دیگر نکات بارز بازی Gran Turismo می‌توان به گرافیک زیبا و خیره‌کننده‌اش اشاره کرده که آن را درخور عناوین نسل جدید کرده است. قدرت سخت‌افزاری بالای کنسول جدید سونی، این اختیار را به سازندگان داده تا تصاویر زیبا و چشم‌نوازی در بازی خلق کنند. همه جزییات اتومبیل‌ها و پیست‌ها به شکلی زیبا و چشم‌نواز طراحی شده‌اند و گرافیک بازی می‌تواند با عناوین بزرگی مثل Forza Horizon 5 رقابت کند. بخش تصویربرداری بازی نیز دارای ابزارهای حرفه‌ای بسیاری بوده که در آن می‌توانید تصویرهای زیبا و واقع‌گرایانه‌ای در لوکیشن‌های مختلف ثبت کنید. حالت Scapes در این بخش به شما دسترسی به 2500 مکان در 40 کشور مختلف را برای عکس‌برداری می‌دهد.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی سوم را کسب کند.

2. Horizon: Forbidden West

horizon

  • سازنده: Guerilla Games
  • ناشر: Sony Interactive Entertainment
  • سبک: اکشن – نقش آفرینی
  • پلتفرم ها: PS5 – PS4
  • نمره ویوکریتیک: 91

اگر بخواهیم به یکی از موفق‌ترین و جذاب‌ترین عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 اشاره کنیم، قطعاً بازی Horizon Zero Dawn یکی از همین عناوین است. موفقیت این بازی تا حدی پیش رفت که سونی سیاست‌های انحصارطلبانه خود را کنار گذاشته و بازی را برای پلتفرم PC نیز پس از مدتی منتشر کرد. استودیو Guerilla Games در این بازی دنیایی وسیع در سبک جهان‌باز را خلق کرد که زیبایی‌اش مثال‌زدنی و روایت داستانی‌اش شاهکار بود. شماره دوم این عنوان یعنی بازی Horizon Forbidden West ادامه ماجراهای Aloy را در دنیایی پساآخرالزمانی و مملو از ربات‌های پیشرفته و غول‌پیکر دنبال می‌کند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و چشم‌نواز، برای دارندگان کنسول جدید پلی‌استیشن 5 به ارمغان خواهد آورد.

داستان بازی Horizon Forbidden West تقریباً 6 ماه پس از رویدادهای بازی اول جریان دارد. Aloy که اکنون به یکی از مبارزان وفادار و رده بالای قبیله Nora تبدیل شده، به مأموریت جدیدی فرستاده شده است تا در مناطق غربی سرزمین، ریشه بیماری وحشتناکی که منجر به مرگ آنی موجودات زنده می‌شود را پیدا کند. با رسیدن او به سرزمین‌های ممنوعه غربی که تا به حال به آن قدم نگذاشته، ماجراهای پرمخاطره زیادی در انتظارش خواهند بود. علاوه بر موجودات و ربات‌های مهاجم، شرایط سخت آب و هوایی مانند طوفان‌های سهمگین نیز جان او را تهدید خواهند کرد. اگر به این ویروس پایان داده نشود، انقراض جدیدی در انتظار نسل بشر خواهد بود. Aloy باید بار دیگر با دوستان قدیمی خود متحد شده، دوستان جدیدی پیدا کند تا بتواند از پس این مأموریت مهم برآید و توازن را به سرزمین برگرداند.

این بازی در رتبه بندی ما از بهترین بازی های سال 2022 [نیمه اول] توانست رتبه ی دوم را کسب کند.

1. Elden Ring

elden ring

  • سازنده: From Software
  • ناشر: Bandai Namco
  • سبک: اکشن – نقش آفرینی
  • پلتفرم ها: PS5 – PS4 – PC – Xbox One – Xbox Series X|S
  • نمره ویوکریتیک: 97

شاید هیچ‌کس پیش‌بینی نمی‌کرد که روزی استودیو From Software بتواند یک ژانر جدید را به صنعت بازی‌های ویدیویی معرفی کند، ژانری که به‌قدری موفق ظاهر شد که بسیاری به تقلید از آن بازی‌های خود را ساختند. سری Souls ساخته From Software که توسط مغز متفکر هیدتاکا میازاکی پدید آمده، یکی از محبوب‌ترین سری‌های سبک نقش‌آفرینی است که به دلیل اتمسفر تاریک و گیرا، روایت داستانی جذاب و چالش‌برانگیز بودنش، به‌شدت موردتوجه همه قرار گرفت. بازی Elden Ring جدیدترین پروژه این استودیو موفق است که سبک Soulslike را وارد نسل جدید بازی‌های ویدیویی کرده و ماجراهای فانتزی تاریک و سرگرم‌کننده‌ای را برای طرفداران آماده کرده است.

یکی از ویژگی‌های بازی‌های ساخته شده توسط From Software این است که داستان عمیق و پرمحتوای آن را باید خودتان کشف کنید. اینجا چندان از روایت مستقیم داستان خبری نیست و بازیکن باید خودش با گشت‌وگذار در دنیای وسیع بازی، رازهای مرموز و نهفته‌اش را کشف کند. داستان بازی Elden Ring نیز از این قاعده مستثنا نیست. شما در نقش قهرمانی که از آن با نام Tarnished یاد می‌شود، احضار شده‌اید تا قدرت‌های ویژه Elden Ring را تحت تصرف خود در آورید. در آینده باید به یکی از اربابان این دنیای وسیع و بزرگ تبدیل شده و سرنوشتش را رقم بزنید.

بازی Elden Ring می‌تواند یکی از زیباترین و جذاب‌ترین تجربیات شما در ژانر نقش‌آفرینی و Soulslike باشد. گرافیک هنری زیبا، موسیقی گوش‌نواز، تنوع گیم پلی، دشمنان و مبارزات با Bossها در کنار مکانیک‌های جدیدی مانند اسب‌سواری، این بازی را به یکی از کامل‌ترین ساخت‌های استودیو From Software تبدیل کرده است که تجربه‌اش برای علاقه مندان به سبک Soulslike واجب است.

بازی Elden Ring به عنوان بهترین بازی نیمه اول سال 2022 و همچنین یکی از بهترین بازی های تاریخ در ویوکریتیک شناخته می شود که توانست نشان پلاتینیوم (نمرات بالای 95) را نیز دریافت کند.

توجه: در صورت مساوی بودن نمره بازی ها، تعداد نقد در نظر گرفته شده است. امکان تغییر در نمرات بازی ها تا انتهای سال 2022 وجود دارد.


نظر شما در رابطه با بهترین بازی های نیمه اول سال 2022 چیست؟ کدام یک از عناوین بالا را تجربه کرده اید؟ لطفاََ نظرات خود را راجع به بازی های منتشر شده در نیمه اول سال 2022 ، و رتبه بندی آنها بنویسید. شما می توانید از اینجا بهترین بازی های سال های مختلف را نیز مشاهده کنید.

رتبه بندی بازی های نیمه اول سال 2022

Elden Ring - 9.7
Horizon: Forbidden West - 9.1
Gran Turismo 7 - 9.1
OlliOlli World - 8.8
Sifu - 8.7
Tunic - 8.7
Lego Star Wars: The Skywalker Saga - 8.5
Tiny Tina's Wonderlands - 8.4
Weird West - 8.1
Evil Dead: The Game - 7.8
Salt and Sacrifice - 7.7
Dying Light 2: Stay Human - 7.6
Ghostwire: Tokyo - 7.5
Sniper Elite 5 - 7.5
Rainbow Six Extraction - 7.1
Elex 2 - 6.9
Martha is Dead - 6.8
Shadow Warrior 3 - 6.8
Grid Legends - 6.4
CrossfireX - 5.5
Trek to Yomi - 5.4
Babylon's Fall - 5.1

7.6

نمره سال

تحریریه ویوکریتیک

مطالبی که با توسط تحریریه ویوکریتیک منتشر می شوند، از نظر تمام تیم تحریریه ویوکریتیک هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا