بازینسل بازینسل هشتمنسل هفتمنمرات

نمرات بازی Tiny Tina’s Wonderlands

عنوان Tiny Tina’s Wonderlands یک بازی در سبک اکشن-نقش آفرینی و شوتر اول شخص است. توسط استودیوی Gearbox Software توسعه یافته و توسط 2K Games در سال 2022 برای PS4 ،PS5 ،PC، Xbox One، Xbox Series X|S منتشر شده است.

در ادامه با نمرات بازی Tiny Tina’s Wonderlands در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

بازی سنتر: 8.5/10

بدون شک Tiny Tina’s Wonderlands با بهبودهایی که در گیم‌پلی داشته موفق‌ترین عنوان استودیوی گیرباس در این سبک است؛ بازی‌ای که با تنوع بالای خود می‌تواند مدت‌ها سرگرمتان کند. در ابتدای متن اشاره کردم گیم پلی این عنوان صرفا بهبودهایی نسبت به بوردرلندز داشته است. اما این بهبودها بدون شک در بهترین نقطه و به بهترین شیوه ممکن رخ داده‌اند. به همین دلیل اگر از طرفداران بوردرلندز هستید قطعا از این بازی لذت می‌برید. اگر هم تاکنون نتوانستید با مجموعه بوردرلندز ارتباط برقرار کنید به نظر می‌رسد Tiny Tina’s Wonderlands لیاقت این را دارد که یکبار به آن فرصت دهید.

 

بازی مگ: 8.5/10

فرمول سری بردرلندز به گونه‌ای است که برای برخی مخاطبان ممکن است چندان جذاب نباشد اما این ساختار در طول این سال‌ها به خوبی آبدیده شده و برای طرفداران این مجموعه هر قسمت صرفاً همراه با بهتر شدن گیم‌پلی است و Tiny Tina’s Wonderlands با انتقال تمام ویژگی‌های خوب به ساختاری کاملاً فانتزی و خوش رنگ و لعاب، به اندازه‌ای متفاوت و جذاب از کار در آمده که صرفاً تکرار نسخه‌های قبلی نباشد و کاملاً ارزش تجربه کردن را داشته باشد.

 

زومجی: 8/10

Tiny Tina’s Wonderlands تا حد خیلی زیادی، همان چیزی است که از یک نسخه فرعی مجموعه Borderlands انتظار می‌رود؛ تجربه‌ای پر هرج و مرج،‌ مفرح و سرگرم‌کننده. با اینکه داستان بازی فاقد یک انسجام کلی درست است،‌ ولی تا دلتان بخواهد در جریان مراحل اصلی و فرعی سناریو‌های بامزه و جالبی رخ می‌دهند و این وسط شخصیت‌های دوست‌داشتنی بامزه به‌لطف صداگذاری عالی و دیالوگ‌نویسی درجه‌یک، کاملا در ذهن ثبت می‌شوند. Tiny Tina’s Wonderlands از حیث گیم پلی هم یک تجربه فانتزی‌تر نسبت به Borderlands است و در دسترس بودن تجهیزات بسیار متنوع و سیستم لوت شدیدا ارزشمند، باعث شده‌اند تا تجربه بازی چه به‌صورت انفرادی و چه کنار دوستان، کاملا سرگرم‌کننده باشد؛ حتی اگر برخی فعالیت‌های جانبی در گذر زمان کمی تکراری شوند. با این تفاسیر، Tiny Tina’s Wonderlands هم برای طرفداران همیشگی بردرلندز و هم برای علاقه‌مندان شوتر‌های اول‌شخص، بازی ارزشمندی به‌حساب می‌آید و تجربه آن پیشنهاد می‌شود.

نقدها و نمرات

Bazicenter - 8.5
Bazimag - 8.5
Gamingravity - 8.5
Zoomg - 8

8.4

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا