بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Horizon Zero Dawn

عنوان Horizon Zero Dawn یک بازی در سبک اکشن-نقش آفرینی جهان باز است که توسط استودیوی Guerrilla توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment در سال 2017 به صورت انحصاری برای PS4 منتشر شده است. این بازی در سال 2020 برای PC نیز در دسترس قرار گرفت.

شخصیت اصلی بازی دختری جوان به نام الوی است ، یک شکارچی و تیرانداز ماهر که در جهانی پر جنب و جوش که ساکنین آن موجودات مکانیکی مرموزی به شمار می روند ، به کاوش می پردازد.

در ادامه با نمرات بازی Horizon Zero Dawn در سایت های ایرانی همراه باشید.

گیمفا: 9.8/10

Horizon Zero Dawn عنوانی بی نقص و بسیار بسیار کم نقص در تمام زمینه هاست. عنوانی که سازندگان آن در تک تک بخش های آن، کیفیت را به بالاترین حد ممکن رسانده اند و در حقیقت دیگر با کیفیت تر از این ممکن نیست. Horizon Zero Dawn ترکیبی بسیار لذتبخش از تمامی المان هایی است که یک عنوان اکشن نقش آفرینی جهان آزاد که در سطح یک شاهکار است، باید داشته باشد و داستانی فوق العاده و روایتی جذاب، شخصیت پردازی عالی و شخصیت اصلی دوست داشتنی، جلوه های بصری خارق العاده، دنیای عظیم و وسیع با عمق بسیار زیاد و کلی فعالیت مختلف برای انجام دادن، مبارزات فوق العاده عالی، سیستم لوتینگ و جمع آوری منابع و ارتقای فوق العاده لذتبخش، صداگذاری و موسیقی عالی، همه در Horizon Zero Dawn وجود دارند و از آن مهم تر این که همه این المان ها در یک پیکره کاملا در هم تنیده شده اند و نمی توان آن ها را از هم جدا کرد زیرا که آن ها با هم یکدیگر را بهتر می کنند و یک نقش افرینی بی نظیر می سازند.

 

زومجی: 9/10

بازی Horizon Zero Dawn از آن دست آثاری است که آن را تحسین خواهید کرد. این بازی یک ریسک بزرگ بود که موفقیت آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما استودیو گوریلا گیمز به خوبی نشان داد که مهم نیست یک بازی با اصل نسب باشد یا یک بازی جدید، مهم این است که ریسک را بپذیرید و روی تمامی عناصر بازی به بهترین شکل ممکن کار کنید. در نهایت نتیجه چیزی خواهد شد که بازیکنان عاشقش شوند. Horizon Zero Dawn شما را عاشق خود خواهد کرد.

 

بازی سنتر: 9/10

در دورانی که بازی‌های ویدیویی بیشتر شبیه یک صنعت شده است تا یک هنر، دورانی که استفاده از یک فرمول موفق، دوباره و دوباره نه تنها امری نادرست تلقی نمی‌شود بلکه به رمز موفقیت ناشرین و استودیوهای تحت امر آن‌ها بدل گشته است، استودیوی هلندی Guerrilla Games فرمول موفق خود در کیلزون را رها کرده و ریسک ساخت یک اکشن-ادونچر/نقش‌آفرینی در یک دنیای پسآخرالزمانیِ تحت سلطه ماشین‌ها را قبول می‌کند و نتیجه کار، سوای اینکه آیا ایرادی دارد یا خیر، واقعا ارزشمند و قابل تقدیر است. Horizon: Zero Dawn یک نوآوری جدید در ویدیوگیم نیست ولی عنوانی است که به ما یادآوری می‌کند مهم ایده جدید نیست، اینکه این ایده را به کجا برسانید مهم است.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 9.8
Digiato - 9.4
P30day - 9.4
Gamepass - 9.3
Zoomg - 9
Bazicenter - 9
Savisgame - 9
Gamingmaster - 8.8
Bazimag - 8.6
Saate7 - 8.5

9.1

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا