فیلم و سریالنمرات
موضوعات داغ

نمرات فیلم The Last Dual

آخرین دوئل  ( The Last Dual ) فیلمی در ژانر درام تاریخی است به کارگردانی ریدلی اسکات و محصول سال 2021 است. این فیلم اقتباسی از کتاب آخرین دوئل : داستانی واقعی از محاکمه توسط مبارزات در فرانسه قرون وسطی نوشتهٔ اریک جگر است. داستان این فیلم در قرون وسطی فرانسه جریان دارد و روایتگر استان شوالیه‌ای به‌نام ژان د کاروژ را روایت می‌کند که دوستش ژاک لو گری را به یک دوئل قضایی به‌دلیل اتهام تجاوز به همسرش مارگریت به چالش می‌کشد.

از بازیگران این فیلم میتوان به مت دیمون، آدام درایور، جودی کومر و بن افلک اشاره کرد. کارگردانی این فیلم برعهده ریدلی اسکات، کارگردان بزرگ و محبوب سینمای هالیوود است. از آثار معروف او میتوان به فیلم بلید رانر و گلادیاتور و یا به بیگانه اشاره کرد. وظیفه فیلمنامه نویسی این اثر نیز برعهده، مت دیمون، بن افلک و نیکول هولوفسنر بوده است.این فیلم در تاریخ  15 اکتبر 2021 در سینما ها اکران شد و چندی پیش نیز نیز نسخه Web_dl  این اثر منتشر گردید و حال بهتر است که با ویوکریتیک همراه بمانید تا سری به نمرات این فیلم بزنیم.

نقد ها و نمرات

Sargame - 6
filmgardi - 7.5
rokida - 7.8
digikala - 6

6.8

نمره ویوکریتیک

نظر شما دوستان ویوکریتیکی در مورد فیلم The Last Dual چیست؟ آیا از این فیلم راضی بودید؟ خوشحال میشویم اگر نظراتتان را برای ما و دیگر دوستان ویوکریتیکی به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا