بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Project CARS 3

نمرات بازی Project CARS 3

عنوان Project CARS 3 یک بازی در سبک شبیه ساز اتومبیل رانی است. که استودیو Slightly Mad آن را توسعه و شرکت Bandai Namco آن را در سال 2020 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC عرضه کرده است. این عنوان سومین نسخه از سری بازی های Project Cars است.
این اثر با استقبال ضعیف مخاطبان مواجه شد و به‌ دلیل دور شدن از ویژگی‌های اصلی نسخه‌های قبلی مورد انتقاد قرار گرفت.

ویژگی های گیم پلی

ویژگی های گیم پلی بازی Project CARS 3

در این بازی شما می‌توانید به انجام مسابقات ماشین‌سواری بپردازید. با پیشرفت در مراحل خودروهایی به دست می آورید که قابلیت شخصی‌سازی و ارتقاء دارند. سازندگان بیش از 200 ماشین از برندهای مختلف رو در بازی قرار دادند. که هر کدام توانایی‌ها و عملکرد منحصر به فردی رو به مخاطب ارائه می دهند. گیمرها با پیشبرد هر مسابقه به تجربیات و مهارت خود اضافه میکنند و در نتیجه با کسب مقام های اول به رتبه‌های بالاتر دست پیدا می‌کنند. در بازی شاهد چرخه 24 ساعته، فصل های گوناگون و آب و هوای بی‌نظیر هستیم. بیش از 120 مسیر مسابقه در این عنوان طراحی شده که بازیکن را به چالش می‌کشد. از ویژگی‌های مهم دیگر این بازی می‌توان به تخریب‌پذیری خودروها، هندلینگ جالب و هوش مصنوعی پیشرفته اشاره کرد.

در ادامه با نمرات بازی Project CARS 3 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Gamefa - 7.8
Gamingmaster - 7.1
vgmag - 6.5
Zoomg - 6.5
Vigiato - 6
Bazicenter - 7
Bazimag - 5.6

6.6

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا