بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

عنوان TMNT: Shredder’s Revenge بازی در سبک beat’em up که در سال 2022 برای تمامی پلتفرم ها توسط Tribute Games توسعه و از سوی Dotemu منتشر شده.

در ادامه با نمرات این بازی در سایت های ایرانی همراهمان باشید.

گیمفا: 8.5/10

روی‌هم‌رفته TMNT: Shredder’s Revenge از بازی‌های خوش‌ساختی است که تجربه‌ی آن را به همه پیشنهاد می‌کنم، اما اگر حس می‌کنید قیمت بازی با میزان محتوایی که ارائه می‌دهد هم‌خوانی ندارد، می‌توانید کمی صبر کنید تا وقتی تخفیف خورد آن را تهیه کنید. البته اگر از گیم‌پس استفاده می‌کنید، لحظه‌ای در تهیه‌ی این بازی نوستالژیک درنگ نکنید!

 

زومجی: 8.5/10

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یک بازی Beat ’em Up جذاب و دل‌ربا است و مهم نیست که تابه‌حال انیمیشن‌های لاک پشت‌های نینجا را تماشا کرده‌اید یا خیر، تنها کافی است کمی به سبک Beat ’em Up علاقه‌مند باشید تا در کسری از ثانیه عاشق آن شوید. بااین‌حال بازی از مشکلاتی نظیر طراحی نامناسب دشمنان بازی رنج می‌برد که با گذر زمان و مشاهده دشمنان جدید، چالش خاصی را تجربه نخواهید کرد و همین مورد سبب شده تا در حالت کوآپ، چالش بازی به صفر برسد. بااین‌حال از نظر سیستم مبارزات، طراحی کاراکترها و باس‌ها Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داده است.

 

بازی‌سنتر: 8/10 

باید گفت Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یک تجربه فوق العاده هم برای دوستداران TMNT و هم برای عاشقان ژانر beat ’em up است. عنوانی که هرچند عاری از مشکل نیست و ضعف‌های مشخصی دارد اما بهترین هدیه سال 2022 به دوستداران آثارCouch Co-Op است.

 

ویجیاتو: 8/10

بازی Teenage Mutant Shredder’s Revenge یک سفر کم‌نظیر به عصر آرکید گیمینگ و روزهایی است که لاکپشت‌های نینجا بخشی از فرهنگ کودکان دهه ۹۰ را ساخته بودند. سفری که البته کوتاه است و در پشت آن یک بخش داستانی ۳ ساعته وجود دارد که می‌توانید با دوستانتان به صورت ۶ نفره بازی کنید. 

نقدها و نمرات

Gamefa - 8.5
Zoomg - 8.5
Baziceneter - 8
Vigiato - 8
livito.tv - 6

7.8

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا