بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Remnant: From the Ashes

عنوان Remnant: From the Ashes یک بازی در سبک اکشن نقش آفرینی با زاویه دید سوم شخص است. که استودیو Gunfire Games آن را توسعه و شرکت Perfect World Entertainment آن را در سال 2019 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC منتشر کرده است. همچنین سازندگان نسخه نسل نهمی این عنوان را در سال 2021 عرضه کرده اند.

خلاصه داستان و گیم پلی

داستان عنوان Remnant: From the Ashes در زمانی روایت می‌شود که اهریمنان باستانی دنیا را به نابودی کشانده اند. حالا شما به عنوان تنها امید انسان‌ها باید مقابل این موجودات ایستادگی کرده و شکستشان بدهید. در عنوان Remnant: From the Ashes بازیکنان می‌توانند از ابتدا شخصیتشان را ساخته و با‌ آن به ماجراجویی بپردازدن. امکان استفاده از سلاح‌های گرم در بازی وجود دارند. سیستم مبارزات خوبی در بازی جای وجود دارد که تا حدی سرعت بازی رو افزایش می‌دهد. گیمرها می‌توانند اقلامی مثل زره و اسلحه رو آپگرید کنند تا در مقابل باس‌فایت‌های جان‌سخت بازی مقاومت کرده و شکستشان بدهند.

در ادامه با نمرات بازی Remnant: From the Ashes در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

dbazi - 9
Parsjoy - 8.5
Vigiato - 8.5
Gamefa - 8.4
Gamingmaster - 8.1
Sargame - 8
Novinspot - 6.7

8.2

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا