بازینمرات

نمرات بازی Assetto Corsa Competizione

عنوان Assetto Corsa Competizione بازی در سبک شبیه ساز-ریسینگ که توسط Kunos-Simulazioni Srl  توسعه و در سال 2018 برای پلتفرم های Windows, Playstation 4, Playstation 5 , Xbox One, Xbox Series X.S منتشر شد. در ادامه با نمره سایت های ایرانی به این عنوان، همراهمان باشید:

گیمفا: 8/10

می توان Assetto Corsa Competizione را از بهترین شبیه سازهای اتومبیل رانی چند سال اخیر دانست که روی کنسول های نسل هشتمی عرضه شده اند. بازی اشکالاتی دارد، اما جزو عناوینی به حساب می آید که هر ماشین بازی باید آن را تجربه کند.

 

دنیای بازی: 8/10

Assetto Corsa Competizione نسبت به عناوین گذشته Kunos Simulazioni از لحاظ دقت در شبیه‌سازی و کیفیت بصری به مراتب پیشرفت کرده است. ولی این بازی از لحاظ تنوع خودروها و پیست‌ها در قیاس با بازی قبلی این سازنده یعنی Assetto Corsa یک عقب‌گرد است. البته دلیل این امر بی‌ارتباط با تمرکز این عنوان بر روی Blancpain GT Series نیست. در نهایت می‌توان گفت اگر به دنبال یک شبیه‌ساز ریسینگ دقیق و با کیفیت هستید و به خودروهای کلاس GT3 هم علاقه دارید، در حال حاضر گزینه‌ای بهتر ازAssetto Corsa Competizione برای شما وجود ندارد.

 

بازی سنتر: 7/10

Assetto Corsa Competizione یک عنوان ناقص و پر از اشکال است که تنها به لطف گیم‌پلی و هندلینگ دقیقش می‌تواند علاقمندان به سبک ریسینگ را سرگرم کند. بخش کریر کم عمق و قوانین سفت و سخت این بخش، نیمی از لذت تجربه بازی را از بین برده‌است. همچنین مشکلات تکنیکی و نرخ فریم ۳۰ هم دیگر مواردی هستند که به عنوان نکات منفی می‌توان از آن‌ها نام برد. در مجموع این عنوان نتوانسته مشکلات شماره اول را بر طرف سازد و تنها مشکلات جدیدی را به آن اضافه کرده که در حال حاظر تجربه آن را به امری خسته کننده تبدیل می‌کند. البته فراموش نکنیم اکثر مشکلات تکنیکی و مشکلات بخش بصری تنها در پورت نسخه‌های کنسولی موجود هستند و نسخه PC دارای این مشکلات نیست.

 

بازی مگ: 6/10

بدون شک سری بازی Assetto Corsa و عنوان جدیدش یعنی Competizione راه بسیار طولانی و زیادی را دارند که به کیفیت بازی‌های بزرگ این ژانر برسند و هرچند در معدود بخش‌هایی مانند صداگذاری و حس رانندگی و فیزیک از بازی‌های محبوب این ژانر بهتر است اما در دیگر بخش‌ها به حدی ضعیف و غیرقابل تحمل است که شاید منجر به این شود که سرسخت‌ترین علاقه‌مندان به این ژانر و مشخصه‌های خوب سری AC هم قید آن را بزنند و به سراغ بازی متعادل‌تر و کامل‌تری بروند، مطمئنا استودیو تازه کار و جوان Kunos Simulazioni در نسل بعد و با سخت افزارهای قوی‌تر کنسول‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

نقدها و نمرات

Gamefa - 8
Dbazi - 8
Bazicenter - 7
Bazimag - 6

7.3

نمره ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا