بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمراتویژه

نمرات بازی The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol عنوانی در سبک ترسناک و بقا است. استودیو Striking Distance این بازی را توسعه و Krafton آن را در سال 2022 برای PS5 ،Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر کرده است.

در ادامه با نمرات بازی The Callisto Protocol در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما می توانید برای مشاهده نمرات بازی های مختلف، کلیک کنید.

گیم پالت: 8/10

اولین اثر استودیو استرایکینگ دیستنسز با وجود سیستم مبارزات متوع و جذاب جذاب و درخت مهارتی کارآمد خود به علت مشکلات متعدد داستانی موفق به استفاده از تمامی پتانسیل خود نمی‌شود و از آن طرف، ضعف در طراحی مراحل و استفاده افراطی از سکانس‌های مبارزه و جامپ‌اکسرها تا حد زیادی کیفیت بالای بخش سمعی و موسیقی را تحط سلطه قرار داده و بازی از ارائه‌ی تجربه‌ای حقیقتا ترسناک باز می‌ماند.

گیمفا: 7.8/10

بازی The Callisto Protocol هر چند توسط کوهی از مشکلات مانند ایرادات فنی، ایراداتی در طراحی مرحله، داستان سطحی و پرداخت ضعیف به شخصیت‌ها احاطه شده است، اما در نهایت یک تجربه‌ی خطی جذاب ترس بقاء یا Survival Horror را ارائه می‌دهد. عدم بهره‌گیری از پتانسیل‌ها تاسف‌بار است؛ اما در نهایت، این عنوان می‌تواند تجربه‌ای سرگرم کننده برای شما باشد.

ویجیاتو: 5/10

The Callisto Protocol با اینکه پتانسیل‌های بسیاری برای زنده کردن نام Dead Space داشت و می‌توانست با تکیه بر همین موضوع، تبدیل به فرانچایز مهم و ماندگاری شود اما به خاطر مشکلات متعددی مثل طراحی مراحل شلخته، تمرکز بیش از حد روی مبارزات تن به تن، عدم وجود قصه‌ای درخور و از همه بدتر ترسناک نبودن، تبدیل به اثری شده که خیلی سریع به دست فراموشی سپرده می‌شود.

بازی سنتر: 5/10

اگر رو راست بخواهیم صحبت کنیم، بازی پیش رو به هیچ وجه ارزش قیمتی را که برایش می‌پردازید، ندارد؛ اثری نصفه و نیمه که نمی‌تواند شما را راضی کند. داستان سطحی و بدون پرداخت، پایان بندی فاجعه، باس فایت‌های تکراری، گرافیک فنی پر ایراد در کنار نور پردازی ضعیف از The Callisto Protocol اثری ساخته که تجربه کردن آن را سخت می‌کند و آن را در زمره ناامید کننده‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ قرار می‌دهد.

نمرات

Gamepalette - 8
Gamefa - 7.8
Sargarme - 6.5
Vigiato - 5
Bazicenter - 5
Bazinameh - 5

6.2

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا