بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی The Crew 2

عنوان The Crew 2 یک بازی در سبک شبیه‌ساز رانندگی و جهان باز است. که استودیو Ivory Tower آن را توسعه و شرکت Ubisoft آن را در سال 2018 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One و PC عرضه کرده است. همچنین سازندگان این عنوان را در سال 2020 برای پلتفرم Stadia منتشر کردند. این اثر دنباله ای برای بازی The Crew است. که سازندگان آن را در سال 2014 منتشر کرده بودند.

The Crew 2 در یک کلام زیبا و متنوع است. تکراری شدن در نقشه‌ای که به عظمت ایالات متحده باشد اصلا معنا ندارد. همین موضوع هم دست سازندگان را در خلق اثری زیبا باز گذاشته است. هرچند دیگر از بعد داستانی خبری از ماجراجویی‌های تعقیب گریز با پلیس مانند The Crew نیست. اما بازی هنوز هم سعی دارد تا با ویدیوهای سینمایی، حال و هوای متفاوتی را به بازی بدهد و باید گفت در این زمینه نیز موفق بوده است. فارغ از جذابیت‌هایی که گیم‌پلی بازی دارد، این آزادی و در دسترس بودن آسان محتوا است که ما را به تحسین یوبی‌سافت و The Crew 2 وا می‌دارد.

در ادامه با نمرات بازی The Crew در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

vital.vodatech - 8.5
Gamefa - 8
Next4game - 7.8
Bazimag - 7.6
dbazi - 7.5
Zoomg - 7.5
Gamingmaster - 7.3
Gamingles - 7.1
fa.freax.be - 7
Novinspot - 7
Bazicenter - 6.5
Digiato - 6.5

7.4

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا