بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Stray

عنوان Stray عنوانی در سبک ماجراجویی است که توسط استودیوی BlueTwelve توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive در سال 2022 برای PC، PS5 و PS4 منتشر شده است.

در ادامه با نمرات بازی Stray در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید با کلیک، نمرات بازی های مختلف را مشاهده کنید.

بازی سنتر: 9/10

Stray تجربه‌ای متفاوت و بسیار لذت بخش است که اگرچه بی‌نقص نیست اما آن‌قدر ارزش دارد که آن را همان روز اول تجربه کنید و از ثانیه به ثانیه‌اش لذت ببرید.

 

کاروتک: 8/10

بازی گیمپلی بسیار سرراستی دارد. از همان ابتدا می‌دانید که باید چه کاری را انجام دهید و در زبانی ساده بگذارید به شما بگویم که شما یک گربه هستید و باید مثل یک گربه رفتار کنید. تقریبا از هر چیزی که در بازی می‌بینید می‌توانید بالا بروید اما همه این بالا رفتن‌‌ها در نهایت به راه طی کردن ماجراجویی شما ختم نمی‌شود. شاید در ابتدا این موضوع کمی غیرمنطقی به نظر برسد اما باز هم باید به این موضوع توجه کنید که این بازی در کلامی دیگر، یک شبیه‌ساز گربه است و گربه‌ها کارهای غیرقابل پیش‌بینی می‌کنند.

 

گیمفا: 6.8/10

بازی Stray تجربه‌ای کوتاه و چند ساعتی است که می تواند حس متفاوتی را به شما منتقل کند. با این وجود، فراموش نکنید که با یک عنوان کوچک و ساده طرف هستید؛ بنابراین، انتظارات خود را در سطحی معقول تعیین کنید. بزرگ‌ترین نقص بازی این است که نتوانسته به شکل کامل از پتانسیل خود استفاده کند، اگر چنین نبود، می‌توانستیم شاهد عنوانی به مراتب جذاب‌تر باشیم. فارغ از این مشکل، بازی Stray موارد تحسین‌برانگیز زیادی مثل طراحی هنری و داستان دارد که می‌تواند به خوبی شما را غافلگیر کند.

نقدها و نمرات

aghagame - 10
PSArena - 9
Bazicenter - 9
tv.playpod - 9
Vigiato - 8.5
Zoomg - 8.5
Karo.Tech - 8
Gamingravity - 8
Exo - 8
livito.tv - 8
Gamefa - 6.8

8.4

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام دوست عزیز، ممنون بابت نظرت و همچنین دنبال کردن وبسایت ویوکریتیک🌹
      واقعا عنوان Stray در حد خودش بازی جالب و جذابی هست. به نظر من هم بازی حقش نمره بالاتری نسبت به نمره گیمفا هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا