بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Star Wars Squadrons

عنوان Star Wars Squadrons یک بازی در سبک شبیه سازی نبرد فضایی است. توسط استودیو Motive توسعه یافته و توسط EA در سال 2020 برای PS4 , PC و Xbox One منتشر شده است.

داستان بازی Star Wars Squadrons پس از وقایع Battle of Endor و نابودی دومین Death Star روایت می‌شود. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که دارت ویدر به تمامی نیروهای امپراطوری دستور داده تا تمامی مهاجران باقی‌مانده از نابودی سیاره Alderaan را از بین ببرند. دراین‌میان کاپیتان لیندون جیوز که هدایت یک گروه از نیروهای امپراطوری را برعهده دارد، در انتهای مأموریت وظیفه‌اش را رها کرده و به نیروهای شورشی (Rebel Alliances) می‌پیوندد. ازاین‌رو نیروهای امپراطوری موفق به نابودی مهاجران نمی‌شوند.

کاربر در نقش یک قهرمان شخصی‌سازی شده مجزا برای نیروهای امپراطوری و شورشی قرار می‌گیرد. اما استودیو موتیو از هیچ‌ پیش‌زمینه داستانی برای این کاراکتر استفاده نکرده است. همچنین این مورد برای سایر شخصیت‌های جهان Squadrons هم صدق می‌کند. بازی استار وارز Squadrons محصولی است که در بخش داستانی آن می‌توانید با اکثر هم‌تیمی‌ها و فرمانده‌ها صحبت کنید، اما عدم شخصیت پردازی مناسب، سبب شده تا میل و رغبتی به انجام این کار نداشته باشید.

در ادامه با نمرات بازی Star Wars Squadrons در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Tilno - 8.3
Sargarme - 8
Zoomg - 6.5

7.6

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا