بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Shadow of the Tomb Raider

عنوان Shadow of the Tomb Raider یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی است. توسط استودیو Eidos و Crystal Dynamics توسعه یافته و توسط Square Enix در سال 2018 برای PS4 , Xbox One , PC و Stadia منتشر شده است.

بازی Shadow of the Tomb Raider از جایی آغاز می‌شود که لارا و جونا در حال سفر هستند و به دلیل شدت گرفتن طوفان هلیکوپتر آن‌ها سقوط کرده و لارا همراهانش را گم می‌کند. اما آن‌ها به چه دلیل و به کجا در حال سفر هستند؟ بازی Shadow of the Tomb Raider با یک فلش بک به این سوال ما پاسخ می‌دهد.

داستان بازی باز هم مربوط به لارا و انجمن Trinity می‌شود که می‌خواهند دنیا را نابود کنند. البته این بار این برداشتی است که لارا از صحبت‌های دکتر دومینگز داشته و ما نیز این برداشت را باور داریم. در ابتدای بازی لارا یک خنجر باستانی را پیدا کرده و آن را می‌دزدد عملی که سبب ایجاد یک سونامی در مکزیک می‌شود و لارا پس از نبردی سخت، در نهایت به اجبار خنجر را به دکتر دومینگز تقدیم می‌کند.

در ادامه با نمرات بازی Shadow of the Tomb Raider در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Bazicenter - 8
DBazi - 8
Savisgame - 8
Bazinama - 7.8
Gamefa - 7.5
VGmag - 7.5
Digiato - 7
Gamingmaster - 7
Gamepass - 6.9
Bazimag - 6.6
Zoomg - 6
Novinspot - 5

7.1

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا