بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps یک عنوان در سبک پلتفرمر – ماجراجویی (Metroidvania) است. استودیو Moon آن را توسعه و Xbox Game Studios آن را در سال 2020 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، نینتندو سویچ و PC منتشر کرده است. همچنین سازندگان این عنوان را برای کنسول های نسل نهمی Xbox Series X/S عرضه کرده اند.

نمرات بازی Ori and the Will of the Wisps در ویوکریتیک
نمرات بازی Ori and the Will of the Wisps

خلاصه داستان بازی Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps درست بعد از پایان نسخه‌ی قبلی شروع می‌شود. جایی که بازیکنان باید در نقش Ori به اعماق جنگل‌های Nibel سفر کنند و با چالش‌های جدیدی رو‌به‌رو شوند، تا ماهیت اصلی بوجود آمدن Ori را پیدا کنند.

در ادامه با نمرات بازی Ori and the Will of the Wisps در سایت های ایرانی همراه باشید. شما دوستان همچنین می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

پارسی گیم: 10/10

بازی Ori and the Will of the Wisps عنوانی کامل، سرشار از لحظات به‌یادماندنی و جذاب است. داستان بازی بسیار تأثیرگذار و زیبا روایت می‌شود و شخصیت‌پردازی کاراکترها بسیار عمیق است. تمامی عناصر بازی از گیم پلی گرفته تا گرافیک و موسیقی تقریباً بی‌نقص هستند و آمده‌اند تا تجربه‌ای به‌یادماندنی از یک پلتفرمر زیبا را به خورد شما بدهند. بازی هر عنصر موفقی که از شماره اول داشت را در کنار عناصر جدید و بسیار خوب دیگر دورهم گردآورده تا عنوانی بی‌نظیر را در اختیار شما قرار بدهد. تجربه این بازی بی‌نظیر را به هر بازیکنی پیشنهاد می‌کنم زیرا کمتر پیش می‌آید که یک بازی، تمامی عناصرش برای لذت بردن شما با یکدیگر در تعامل و همکاری باشند.

 

بازی سنتر: 9.5/10

استودیو Moon یک بار دیگر ثابت کرد که عناوین مستقل تا چه حد می‌توانند بستری مناسب برای به تصویر کشیدن بلند پروازی و ماجراجویی های نابی باشند که عناوین AAA از به تصویر کشیدن آن‌ها ناتوان هستند. عنوان Ori and the Will of the Wisps دنباله‌ای شایسته برای شماره اول است. عنوانی که نه تنها موفق شده تا موفقیت شماره اول را تکرار کند بلکه در اکثر موارد پیشرفت کرده و به عنوانی فوق‌العاده تبدیل گشته‌است. به همین خاطر می‌توان عنوان Ori and the Will of the Wisps را به عنوان یکی از بهترین عناوین عرضه شده در سبک Metroidvania نام برد.

 

گیمفا: 9.5/10

بدون تعارف باید گفت که Ori and the Will of the Wisps در حال حاضر، یکی از برترین بازی‎های سال ۲۰۲۰ بوده و به احتمال زیاد، نامزد دریافت چند جایزه هم در انتهای سال جاری خواهد بود. Moon Studios نشان داد که موفقیت‌هایش در قالب Ori and the Blind Forest هرگز شانسی نبوده و می‌توانند تکرار شوند. کاربران و طرفداران مایکروسافت هم می‌توانند خوشحال باشد که Ori and the Blind Forest یک جرقه نبوده و از این به بعد، Ori می تواند به یک سریِ دوست داشتنی و پرطرفدار برای مایکروسافت تبدیل شود. عنوان Ori and the Will of the Wisps برای Xbox One و PC در دسترس بوده و یک تجربه واجب برای کاربران این دو پلتفرم محسوب می شود.

 

زومجی: 9.5/10

بازی Ori And The Will Of The Wisps از برترین مخلوقات نسل هشت و قطعا از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ است. این اثر همانقدر که یک بازی خارق‌العاده است، یک اثر هنری معرکه نیز محسوب می‌شود و ثابت می‌کند که چرا بازی‌های ویدیویی، یکی از صور هنرهای زیبا محسوب می‌شوند. ترکیب داستان عالی، گیم‌پلی عمیق و چالش‌برانگیز کنار جلوه‌های دیداری و شنیداری روح‌نواز به آفرینش اثری ختم شده‌ است که با وجود برخی ایراداتی فنی در امر اجرا، تا مدت‌ها از یاد گیمرها نخواهد رفت و تجربه نکردنش، مترادف با از دست دادن یکی از خوش‌ساخت‌ترین مخلوقات مدیوم گیم است.

نقد ها و نمرات

Par30game - 10
Bazicenter - 9.5
Gamefa - 9.5
Sargarme - 9.5
Zoomg - 9.5
Gamingmaster - 9.3
Pixelarts - 9
Novinspot - 9

9.4

نمره ویوکریتیک

بهترین بازی Xbox در سال ۲۰۲۰ از رویداد Golden Joystick Awards

Gold

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا