بازینسل بازینسل نهمنمراتویژه

نمرات بازی Need for Speed Unbound

بازی Need for Speed Unbound عنوانی در سبک ریسینگ است. استودیو Criterion Games این بازی را توسعه و EA آن را در سال 2022 برای PS5 ، Xbox Series X/S و PC  منتشر کرده است.

در ادامه با نمرات بازی Need for Speed Unbound در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما می توانید برای مشاهده نمرات بازی های مختلف، کلیک کنید.

زومجی: 8.5/10

Need for Speed Unbound شاید در ظاهر برای تمامی سلیقه‌ها و مخاطبان بازی‌های ریسینگ آرکید ساخته نشده باشد، اما استفاده از ساختار سل شید را می‌توان انتخابی مناسب و هوشمندانه برای ایجاد تنوع در مجموعه دانست. استفاده مناسب از این نوع طراحی درکنار طراحی مناسب سیستم تیونینگ و ماشین‌های بازی سبب شده تا Unbound یکی از بهترین نسخه‌های چند سال اخیر باشد و بتواند لحظات بسیار خوبی را برای مخاطبان خلق کند.

ویجیاتو: 8/10

Unbound به وضوح یک پیشرفت نه فقط نسبت به Heat، بلکه نسبت به تمام بازی‌های پس از ریبوت ۲۰۱۵ محسوب می‌شود. کرایتریون گیمز تمام بخش‌های بازی را با ظرافت خاصی بهبود داده و دوباره کنار هم چیده، طوری که بازی تلفیقی از فرمول نید فور اسپیدهای جدید و بازی‌های کلاسیکی مثل آندرگراند، موست وانتد و کربن محسوب می‌شود.

گیمفا: 7.7/10

Need for Speed Unbound سرانجام موفق شده تا طلسم این سری در نسل هشتم را باطل کند و به یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ تبدیل شود؛ به عبارت دیگر، این سری در مسیر درستی قرار گرفته است. اگرچه هنوز مشکلاتی در هوش مصنوعی پلیس‌ها و تنوع مسابقات دیده می‌شود، اما اگر به دنبال مسابقات خیابانی هیجان‌انگیز با حس و حال عناوین گذشته‌ی این سری هستید، فرصت را از دست ندهید و این اثر را تجربه کنید.

نمرات

Karmadio - 8.7
Sargarme - 8.5
Zoomg - 8.5
Vigiato - 8
Bazicenter - 8
Gamefa - 7.7

8.2

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا