بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Ghostrunner

نمرات بازی Ghostrunner

عنوان Ghostrunner یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی سایبرپانکی با زاویه دید اول‌شخص است. که استودیو One More Level با همکاری دو استودیوی 3D Realms و Slipgate Ironworks آن را توسعه و دو شرکت 505Games و All in! Games آن را در سال 2020 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One , Nintedo Switch و PC منتشر کرده اند.
همچنین سازندگان نسخه نسل نهمی این عنوان را در سال 2021 برای کنسول های Xbox Series X/S و PS5 عرضه کرده اند.

خلاصه داستان

وقایع بازی در یک دنیای تخیلی و سایبرپانکی رخ میدهد. این جهان تقریبا از بین رفته و عاری از انسانیت است و هیچ کدام از ساکنان آن به زندگی امیدی ندارند.
بازیکنان در این شرایط کنترل کاراکتری بی نام و نشان رو برعهده می‌گیرن. او باید به برج دارما (Dharma) برود، که آخرین سنگر انسان‌ها است و انتقامش از Keymaster بگیرد.

گیم پلی بازی

Ghostrunner باید طبقات این برج را پاکسازی کند. او یک شمشیر و سرعتی بسیار بالا دارد و می‌تواند دشمنان را با یک ضربه نابود کند. این ویژگی پیشروی در مراحل را هموار و سرعت بازی را بیش از پیش می کند.
مکانیک‌هایی نظیر جاخالی دادن و سکوبازی هم در این عنوان وجود دارد. با تمام این‌ها، باید توجه داشت که کاراکتر شما قدرت برتر نیست و دشمنان شما هم با شلیک یک گلوله می‌توانند شما را نابود کنند. به همین دلیل شما باید به Checkpoint های بازی برسید و به بهترین شکل از حملات دشمن عبور کنین چرا که با دریافت ضربه باید مسیری که طی کردید را دوباره از سر بگیرید.

در ادامه با نمرات بازی Ghostrunner در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Parsjoy - 9
Vigiato - 9
Bazimag - 8.8
Irgreview - 8.5
Gameinja - 8.5
Gamefa - 8.2
Gamingmaster - 8.2
Bazicenter - 8
Sargame - 8
Pixelarts - 7.5

8.4

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا