بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Frostpunk

عنوان Frostpunk یک بازی در سبک استراتژی – بقا است. که استودیو 11bit آن را توسعه و در سال 2018 برای رایانه های شخصی (PC) منتشر کرده است. همچنین سازندگان این عنوان را در سال 2019 و 2021 به ترتیب برای کنسول های نسل هشتم و سیستم عامل iOS عرضه کرده اند.

هسته مرکزی بازی Frostpunk را شهر‌سازی تشکیل می‌دهد. بازیکنان به عنوان رهبر یک شهر که از نیروی بخار استفاده می‌کند و آخرین گروه باقیمانده از بشریت در جهانی کاملا یخ‌زده هستند، ایفای نقش خواهد کرد. تم اصلی بازی فراست پانک، کاوش توانایی‌های انسان‌ها در هنگام مواجهه با فشار‌های مختلف است. همانطور که پیش‌بینی می‌شود، وضعیت شهر بغرنج است و باید با نظارت بر جامعه، مدیریت منابع و اتخاذ تصمیم‌های سخت و جاه‌طلبانه، شرایط را بهبود داده و شهر را بزرگ‌تر کنید. همچنین با کاوش دنیای بیرون از شهر، آشنایی بیشتری با تاریخ پیدا کرده و درک بهتری از وضعیت فعلی خواهید داشت.

قرار است در سرتاسر بازی Frostpunk شاهد تصمیمات سختی باشید. که بعضی اوقات اتخاذ آن ها تحت هر شرایطی، عواقب سنگینی را به دنبال خواهد داشت. شما برای نجات جامعه خود نیاز دارید گاهی اوقات سنگدل باشید و انصاف و انسانیت را نیز به طور کامل رعایت نکنید.

در ادامه با نمرات بازی Frostpunk در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Bazimag - 10
Bazicenter - 9
dbazi - 9
Karo.tech - 9
Pixelarts - 9
Strategicclub - 9
Gamefa - 8.5
Digiato - 8.4
vgmag - 8
Zoomg - 8

8.8

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا