بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Amnesia: Rebirth

عنوان Amnesia: Rebirth یک بازی در سبک ترسناک – بقا است. توسط استودیو Frictional توسعه یافته و در سال 2020 برای PS4 و PC منتشر شده است.

بازی Amnesia: Rebirth اثری اول‌شخص با داستانی عمیق است که تجربه‌ای ترسناک را در ذهن مخاطب خود تلقین خواهد کرد. محیط بازی از گیم‌پلی کاوشگرانه استفاده می‌کند که باید گذشته‌ی اسرارآمیز المان‌های موجود در بازی را کشف کنید. معماهای متعددی پیش روی شما خواهد بود و باید برای حل تمامی آن‌ها و کشف اسرار گوناگون، تاب و توان بالایی داشته باشید.

تنها چیزی که شما باید به عنوان یک طرفدار ترس بدانید، این است که بازی Amnesia Rebirth یک تجربه‌ی استادانه است. هیچ ویژگی گرافیکی نسل بعدی مانند ردیابی اشعه برای تحریک وجود ندارد، اما تصاویر آن هنوز درجه یک هستند و عملکرد مطلوبی دارند. به همان اندازه، طراحی صوتی و اصوات آن نیز بسیار برجسته است. این‌ها گرد هم می‌آیند تا شما را در یکی از ترسناک‌ترین تجربه‌هایی که تاکنون در فرم بازی‌های ویدیویی قرار داده شده غوطه‌ ور کنند، اما تجربه‌ای که شما را به فکر فرو می‌برد. این شاید صرف نظر از ژانر آن بهترین کاری باشد که یک بازی می‌تواند انجام دهد.

در ادامه با نمرات بازی Amnesia: Rebirth در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Zoomg - 8.5
Gamefa - 8.5
Gamingmaster - 8.3
Bazimag - 8.2
PSArena - 8
dbazi - 7.5
Vigiato - 7
Bazicenter - 7

7.9

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا