بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Fallout 76

عنوان Fallout 76 یک بازی در سبک اکشن-نقش آفرینی جهان باز است. توسط Bethesda Game Studios توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks در سال 2018 برای پلتفرم های Xbox One ، PS4 و PC منتشر شد.

بیشتر روند بازی به سه بخش بقا، یافتن آیتم و نابود کردن دشمنان خلاصه می‌شوند. بقا، یکی از عناصر اصلی و کلیدی این نسخه است. بازیکن باید همیشه مراقب میزان گرسنگی و تشنگی کاراکتر خود باشد و هم‌ زمان به دنبال منابع و آیتم‌های موجود بگردد. در بازی هیچ NPC ای وجود ندارد، بنابراین سیستم دیالوگ نیز در بازی وجود ندارد و تعاملات ، بیشتر با محیط پیرامون بازیکن صورت می‌گیرد.

چندی پیش تایید شد که تیم سازنده بازی Fallout 76 در حال استخدام افراد برای یک بازی معرفی نشده است.

در ادامه با نمرات بازی Fallout 76 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

گیمفا: 6.5/10

Fallout 76 اصلا بازی بدی نیست، اما این بدان معنا نیز نیست که با اثر خوبی طرف هستیم. بازی از طرفی زیبا و خوش آوا است و از طرفی در داستان و طراحی مراحل واقعا بد عمل می‌کند و از آن سمت هم گیم پلی آن در برزخ قرار دارد، اما هیچکدام از این‌ها مشکل اصلی بازی نیست. مشکل اصلی بازی این است که هویت خود را گم کرده است، نمی‌گویم فراموش کرده زیرا که اینگونه نیست و بازی تا حد زیادی همچنان یک fallout کلاسیک است، مشکل این است که بازی نتوانسته مرز بین یک بازی چندنفره و یک بازی تک‌نفره را حفظ کند و از آن بدتر اینکه نه توانسته است یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی ارزشمند باشد ، و نه توانسته است که به عنوان یک عنوان چندنفره لذت بخش باشد.

 

بازی سنتر: 5/10

بتزدا همواره خود را در سال‌های اخیر ناجی بازی تک‌نفره معرفی کرده و ماهیت ۷۶ با این قضیه در تضاد کامل است. دلیل دست‌پاچگی ناشر در معرفی زودهنگام استارفیلد و الدر اسکروز ۶ پر واضح است، وگرنه همه می‌دانند معرفی زود هنگام ممکن است چه بلایی بر سر پروژه‌های بزرگ بیاورد. احتمالا از متن دریافته‌اید که بی‌تجربگی در ساخت بازی آنلاین و مشکلات تکنیکی بی‌شمار، صدمه‌ی اصلی را بر پیکره‌ی وجودی ۷۶ وارد کرده‌اند. با همه‌ی این اوصاف، اگر اعصاب پولادین و یک هم‌ تیمی مناسب داشته باشید، می‌توان از نکات مثبت ۷۶ لذت برد. شاید بتزدا به چشم یک زیربنا برای تست ویژگی‌های آنلاین یا یک اثر کاملا تجاری به فال‌اوت آنلاین نگاه کرده، اما اگر پشتیبانی از بازی ادامه داشته باشد و سرورها چند ماه بعد خاموش نشوند، می‌توان به آینده‌ی ۷۶ امیدوار بود و بیشتر از حالا از آن لذت برد.

 

زومجی: 4.5/10

داستان بازماندگان پناهگاه شماره ۷۶، داستان به قهقرا بردن یک مجموعه بیست ساله است؛ داستان پیدا کردن روح‌های سرگردان، داستان بدون هدف چرخیدن در دنیایی که تنها نقطه قوت آن است. در این بازی، نه داستان شنیدنی است؛ نه همکاری‌ها خواستنی و نه نبردها، الزام‌آور. همه‌چیز هم هست و نیست. ۷۶، پر از خالی است. پر از محتوایی که بی‌هدف، درست عین هدفی که نداشت روی هم تلنبار شده‌اند. اگر طرفدار این مجموعه باشید، از گشتن در دنیای آن و پیدا کردن ناشناخته‌ها لذت خواهید برد. البته که در این گشت‌و‌گذار، دشنام از دهان‌تان نمی‌افتد. شما فکر کنید حالا وای به حال آن‌هایی که نه این مجموعه را دوست ندارند.

نقد ها و نمرات

Bazimag - 7
Gamefa - 6.5
Gamingmaster - 6
Bazicenter - 5
Pixelarts - 5
Zoomg - 4.5
Novinspot - 4.5
Digiato - 4
Gameshot - 4
VGmag - 3

5

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا