بازینسل بازینسل نهمنسل هشتمنمرات

نمرات بازی Devil May Cry 5

عنوان Devil May Cry 5 یک بازی در سبک هک اند اسلش – اکشن-ماجراجویی است. توسط شرکت Capcom توسعه یافته و در سال 2019 برای PS4 و PC و Xbox One منتشر شده است. این بازی در سال 2020 برای PS5 و Xbox Series X|S نیز منتشر شد.

نویسنده‌های بازی Devil May Cry 5 در حدی استادانه سناریو‌ی بازی را نوشته‌اند که در نیمه‌ی ابتدایی آن هزاران سؤال در ذهن گیمر‌ها ایجاد خواهد شد و در بخش پایانی، نه‌تنها به تمامی این سوالات پاسخ داده می‌شود، بلکه تمام نکات مبهم موجود از نسخه‌های پیشین بازی نیز جواب خود را دریافت می‌کنند. این موضوع به‌ حدی خوب و کامل انجام می‌گیرد که گویی داستان بازی Devil May Cry 5 سال‌ها پیش و حین ساخت نسخه‌‌ی اول این بازی نوشته شده است. تنوع طراحی مراحل نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. از کوچه‌ و خیابان‌های Red Grave‌ گرفته تا پایین‌‌ترین طبقات درخت Qliphoth، همگی یادآور آخرالزمان و جهنم هستند و حضور اهریمن‌ها را در هر گوشه‌‌و‌کناری به گیمرها یادآوری می‌کنند.

در ادامه با نمرات بازی Devil May Cry 5 در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Pixelarts - 9.5
Gamefa - 9.5
Gamingmaster - 9.1
Bazimag - 9
DBazi - 9
Zoomg - 9
Parsjoy - 8.8
Bazinama - 8.7
Novinspot - 8.3
Gamepass - 8.3
Bazicenter - 8

8.8

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا