بازینسل بازینسل هشتمنمرات

نمرات بازی Dead Cells

عنوان Dead Cells یک بازی ایندی (AA) در سبک اکشن – نقش آفرینی و آرکید است. که استودیو Motion Twin آن را توسعه و در سال 2018 برای پلتفرم های PS4 , Xbox One , Nintendo Switch و PC منتشر کرده است. سازندگان همچنین این عنوان را در سال 2019 و 2020 برای گوشی های اندروید و iOS عرضه کرده اند.
آنها در ساخت این بازی از عناوین سبک Roguelike و Metroidvania الهام گرفته اند.

خلاصه داستان

در این عنوان بازیبازان در نقش یک فرد زندانی در جزیره‌ای بی‌نام و نشان قرار می گیرند. شخصیت اصلی بازی باید هر آنچه که بر سر راهش قرار میگیرد را از بین ببرد. تا به این ترتیب خودش را از زندانی که در آن حضور داشته، آزاد کند.

ویژگی های گیم پلی

اولین چیزی که در بازی Dead Cells خودنمایی می‌کند گیم پلی است. سازندگان حرکات شخصیت اصلی بازی را نرم و روان طراحی کرده اند و بازیبازان چه در بخش مبارزات و چه در بخش پلتفرمینگ هیچ مشکلی پیدا نخواهند کرد. سیاهه عظیمی از آیتم ها و سلاح های مختلف در طول مراحل قرار گرفته است. که با توجه به کاربردشان تاثیر زیادی بر روی بخش مبارزات خواهند گذاشت. درست مثل سری سولز، کشتن دشمنان در بازی Dead Cells در صورتی امکان پذیر است. که نقاط ضعف دشمنان را شناخته و سپس با تصمیمات مناسب آن ها را از بین ببرید.

در ادامه با نمرات بازی Dead Cells در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

dbazi - 9.5
Digiato - 9.5
Jadidha96 - 9.5
Zoomg - 9.5
Novinspot - 9.2
Gamingmaster - 9
Gamefa - 8.9
Bazicenter - 8.5
Gamingles - 8.4
Bazimag - 7
vgmag - 7

8.7

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا