بازینسل بازینسل نهمنمرات

نمرات بازی Ghostwire: Tokyo

عنوان Ghostwire: Tokyo یک بازی در سبک اکشن – ماجراجویی است. توسط استودیو Tango توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks در سال 2022 برای PS5 و PC منتشر شده است.

در ادامه با نمرات بازی Ghostwire: Tokyo در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

گیمفا: 8.5/10

در حالی که GhostWire: Tokyo یک بازی بی‌نقص نیست، اما قطعاً یک تجربه‌ی لذت‌بخش به شمار می‌رود که ژاپن و افسانه‌های آن را به شکلی متفاوت و جذاب به تصویر می‌کشد. GhostWire: Tokyo یک عنوان خاص، جذاب و سرگرم‌کننده است و با این وجود که اثری ترسناک محسوب نمی‌شود، همچنان ردپاهایی از ساختار The Evil Within در آن نمود پیدا می‌کند و به خوبی یک دنیای روح‌زده‌ و مرده اما زیبا را در کنار مبارزات لذت‌بخش و اتمسفری سنگین به تصویر می‌کشد.

 

زومجی: 8/10

در این صنعت لازم است بازی‌هایی را ببینیم که پر از ایده‌های جدید و عجیب هستند. ایده‌هایی که شاید همه مخاطب‌ها را سرگرم نکند، اما می‌تواند به یک تجربه دلچسب، هیجان‌انگیز و به یادماندنی‌ای را برای عده‌ای از مخاطب‌ها به ارمغان بیاورد. GhostWire: Tokyo جزو همین دسته از بازی‌ها است و با وجود اینکه در روایت داستان و به‌نمایش گذاشتن شخصیت شرور خود ناکام مانده است، اما در زمینه گیم‌پلی، سیستم مبارزات، گشت و گذار در جهان بازی و جلوه‌های بصری به بهترین شکل ممکن عمل کرده است.

 

بازی سنتر: 7.5/10

کالبدشکافی Ghostwire: Tokyo شاید ما را با اعضایی مواجه کند که به خودی خود کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام نمی‌دهند اما قرارگیری آن در کنار یکدیگر می‌تواند حداقل هیولای فرانکشتاین را برای ساعاتی سر پا کرده و او را به جذابیت نسخه توکیو در بازی‌های بفرستد. واقعیت ماجرا این است که این فعلا انحصاری PS5 در هیچکدام از زمینه‌های گیم‌پلی یا داستان سرایی توان رقابت با بهترین‌های صنعت بازی را ندارد اما می‌تواند برای مدتی کوتاه شما را سرگرم کند. Ghostwire: Tokyo بدون شک بیشترین آسیب را از مبارزات کند و طراحی ساختار Open World کلیشه‌ای دیده. دو عاملی که از تبدیل آن به اثری قابل توجه جلوگیری کرده‌اند.

 

ویجیاتو: 7/10

گوست‌وایر توکیو حس و حال جسورانه بازی‌های اوایل دهه ۲۰۰۰ کپکام را دارد. با این که بازی برای هواداران سبک ترسناک و به خصوص آثار شرقی یک بازی جذاب محسوب می‌شود، کمی تکراری، گاهی ساده و حتی خسته‌کننده می‌شود.

نقدها و نمرات

Gamefa - 8.5
Bazimag - 8.5
Zoomg - 8
Bazicenter - 7.5
Rosegamers - 7.5
Vigiato - 7
Digiorange - 7
Pixelarts - 7
Bazinama - 6.6

7.5

نمره ویوکریتیک

علی امیری

دبیر بخش بازی های ویدیویی وبسایت ویوکریتیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا