بازینسل بازینسل هفتمنمرات

نمرات بازی Dark Souls

عنوان Dark Souls یک بازی در سبک اکشن – نقش آفرینی (سولز لایک) است. که استودیو From Software آن را توسعه و شرکت Bandai Namco آن را در سال 2011 برای پلتفرم های PS3 , Xbox 360 و PC منتشر کرده است. این عنوان اولین نسخه از سه گانه ی Dark Souls است.

خلاصه داستان

وقایع داستانی Dark Souls در یک دنیای فانتزی و بی‌نظیر به نام Lordan اتفاق می‌افتد. بازیکنان در نقش یک انسان نفرین شد قرار میگیرند و باید از سرنوشت ارواح پرده بردارند. اکثر مکان‌هایی که بازی در آنها جریان دارد، سیاه چال‌ها و محیط‌های تاریکی هستند. که ارواح و موجودات خبیث شیطانی در آنجا کمین کرده و برای شکار شما لحظه شماری می‌کنند.

ويژگی های گیم پلی

عنوان Dark Souls لحاظ گیم پلی یک تجربه سخت و چالش‌انگیز به حساب میاد. باس‌ فایت های عظیم، متنوع و بسیار قدرتمند که لازمه نابودیشان داشتن مهارت بسیار در کنار اعصابی از جنس فولاد است! با وجود سختی بیش از حد، گیم‌ پلی بازی در عین زیبایی بسیار جذاب و مهیج است. با پیشروی بیشتر در بازی هم مطمئناً شیفته بازی می‌شوید. همچنین، در طول بازی قادر خواهید بود که از ارواح دشمنان تغذیه کنید و با تعداد روح های بدست آمده می‌توانید سطح خود را ارتقاء و آیتم‌های مختلفی را خریداری کنید.

در ادامه با نمرات بازی Dark Souls در سایت های ایرانی همراه باشید. همچنین شما دوستان عزیز می توانید نمرات بازی های مختلف را از اینجا مشاهده نمایید.

نقد ها و نمرات

Bazimag (Remastered) - 10
Gamefa (Original) - 9.6
Novinspot (Remastered) - 9.3
Bazicenter (Original) - 9
mspoweruser (Remastered) - 9
npcbot (Remastered) - 9
Game-ink (Remastered) - 8.9
Gamingmaster (Remastered) - 8.6
Bazinama (Remastered) - 8.5
Zoomg (Remastered) - 8.5
dbazi (Remastered) - 8
Digiato (Remastered) - 7.5

8.8

نمره ویوکریتیک

محمد جواد برشوئی

Hesitation is Defeat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا